پرسپولیس نیوز : وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: مدیریت رئیس کمیته انضباطی حسن زاده باعث خواهد شد تا مشکلات دایی ورویانیان در اوایل هفته آینده ختم به خیر می شود.

مصطفی شکری وکیل حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: با حضور اسماعیل حسن زاده مسائل به سمتی هدایت شد که اختلاف حل شود ولی جلسه دیشب به اختلاف مالی دایی و باشگاه پرسپولیس مربوط مي شد که معطوف قرار داد یکسال و نیم دایی در زمان سرمربی گری اش بود در مورد تحویل اقلام ورزشی که به جهت محدومیت صلاحیت کمیته انضباطی خارج از ورود به شکایت بود .

وی ادامه داد:  در مورد شکایت مالی در جلسه دیگری، طرفین با مبلغی موافقت کنند خواهند کرد.

 شکری در مورد شکایت طرفین به مصاحبه ها گفت:  قابل توجه به شان دو طرف،  در مورد شکایت مصاحبه ها از طرفين ، به صورت پیشنهاد حل خواهد شد. حسن زاده به عنوان رئیس کمیته انضباطی این مسائل را مدیریت ميکند و مشکلات در اوایل  هفته آینده حل خواهد شد.

در مورد شکایت وینگادا در دادگاه CAS گفت: در دادگاه CAS  ادای دعوا کردیم مبلغ باشگاه  را اين دادگاه  پذیرفت. برای کاهش مبلغ مورد نظر فیفا نیز پذیرفته شده بود که طلب مسلم وینگادا است و اين مبلغ را تحویل خواهیم داد.
وی درمورد  سود پول وینگادا تصریح کرد:  اگر در یک مدت تعیین شده پرداخت صورت نگیرد  5 درصد به مبلغ ،بابت سود باید به وينگادا  پرداخت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)