اوسال تعهد داد و از ايران رفت

مرجع خبری پرسپولیس : جريان فسخ قرارداد هروه اوساله با باشگاه پرسپوليس داشت به ماجراي كشدار جديدي تبديل مي‌شد كه بالاخره اين بازيكن به فسخ قراردادش رضايت داد و با يك تعهد كتبي، همه چيز تا حدودي به پايان رسيد.

 

مصطفي شكري معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس ظاهرا 2 راهكار به اوساله ارائه داده بود و اين بازيكن بوركينافاسويي آسان‌ترين راهكار را پذيرفت. در رابطه با گرفتن تعهد مي‌گويد:

 

امروز (شنبه) اوساله به باشگاه آمد و من 2 راهكار به ايشان ارائه دادم: 1- توافق با باشگاه براي فسخ قرارداد و 2- شكايت باشگاه به فيفا. با ارائه اين 2 راهكار و البته صحبتي كه با مدير برنامه اوساله داشتيم، اين بازيكن به باشگاه آمد و تعهدنامه‌اي كه مبني بر پذيرفتن ابتلا به بيماري هپاتيت B بود را امضا كرد و پاسپورتش را گرفت چرا كه مدير برنامه‌هايش خواستار اين شد كه مشكلي براي اوساله به لحاظ حقوقي پيش نيايد و به كشورش برگردد.»

 

 

شكري در رابطه با برگرداندن پول باشگاه از سوي اوساله و مدير برنامه‌هايش هم توضيح مي‌دهد: «مدير برنامه‌هاي اوساله گفته بود كه فعلا توانايي پرداخت نقدي ندارند اما با هم براي برگرداندن اين پول توافق كرديم و قرار است به زودي هم 30 هزار دلاري كه به اوساله پرداخت شد و هم 12 هزار دلار حق مدير برنامه به باشگاه پرسپوليس برگردانده شود.»

 

معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس از شكايت وينگادا هم صحبت كرد و از حضور رابط اين مربي در ايران خبر داد: «در رابطه با وينگادا ما مكاتبات و ارتباط‌مان را همچنان با فيفا ادامه مي‌دهيم. باشگاه لوايح را به فيفا ارائه داد كه وينگادا نماينده‌اش را به ايران فرستاد تا ماجرا به‌صورت مصالحه‌آميز به پايان برسد. ما هم با نماينده وينگادا صحبت كرديم و تا حدي برخي از ادعاهايشان را پذيرفتيم اما بحث خسارت را نمي‌پذيريم.

 

به هرحال وينگادا 230 هزار دلار از باشگاه پرسپوليس طلبكار است كه در رابطه با پرداخت آن هم به توافق مي‌رسيم.»مصطفي شكري در مورد اينكه آيا قصد دارند مطالبات وينگادا را در چند مرحله پرداخت كنند يا نه مي‌گويد: «هنوز در اين رابطه تصميمي نگرفتيم اما شايد هم مطالبات وينگادا را در صورتي كه توافق كنيم، در چند مرحله بپردازيم.»شكري با اشاره به پرونده شكايت آلفا هم توضيح مي‌دهد: «پرونده آلفا قرار است 20 اكتبر در جلسه‌اي كه در سوييس برگزار مي‌شود مورد رسيدگي قرار بگيرد.»

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)