مشاور حقوقی در امور بین الملل باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده مانوئل ژوزه هیچ تعهدی نداده ایم که رای این پرونده حتما به نفع پرسپولیس باشد.

مصطفی شکری مشاور حقوقی در امور بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: در بحث مانوئل ژوزه ما به شرط چاقو موضوعی را به باشگاه پرسپولیس ارائه نکرده ایم موضع باشگاه پرسپولیس در پرونده مانوئل قوی است اما هیچ تعهدی نداده ایم که حتما را به  نفع ما باشد بلکه تلاش می کنیم تا منابع حداکثری باشگاه پرسپولیس در این مورد تامین شود.

 وی ادامه داد: مانوئل  وظیفه اش در باشگاه پرسپولیس را ترک کرد و باشگاه از ایشان به فیفا به خاطر ترک وظیفه شکایت کرد پیش بینی هم می شد که ژوزه هم از باشگاه  پرسپولیس شکایت کند  که مطابق انتظار ما این اتفاق افتاد و فیفا به باشگاه  پرسپولیس در مورد شکایت ایشان نامه زده است ما ظرف 3 هفته آینده مدارک و مستندات خودمان در مورد مانوئل ژوزه را به فیفا ارائه می دهیم.

 وی در مورد اظهارات پیشین محمد رویانیان بر حل دوستانه قطع همکاری با ژوزه اظهار داشت: ما سعی کردیم در غالب توافق این اتفاق بیفتد به ژوزه هم گفته بودیم که شما سرمربی تیم پرسپولیس هستید واگر می خواهید با پرسپولیس قطع همکاری کنید باید درخواست بدهید و نامه کتبی بنویسید تا باشگاه دراین رابطه تصمیم بگیرد اما ایشان بدون اخذ موافقت باشگاه رفتند و ترک وظیفه کردند.

 وی افزود:  از ابتدای به وجود آمدن مساله ژوزه مدیریت باشگاه پرسپولیس خیلی منطقی این بحث را اداره کرد و اگر همین طور جلو برویم و کار را ادامه بدهیم ، نسبت به ژوزه در این پرونده در موضع برتری قرار داریم و خیلی امیدواریم که در این پرونده برنده شویم.
 
وی در ادامه گفت: برخی از دوستان عنوان می کنند که در پرونده رافائل هم بنده وکیل پرسپولیس بودم و  اعلام کرده است که در فیفا برنده می شویم اما پرسپولیس  متضرر شد و ممکن است که این اتفاق در مورد پرونده مانوئل ژوزه هم بیفتد و پرسپولیس ضربه بخورد اما اگر دوستان سوابق را بررسی نکرده اند باید بگویم که در پرونده رافائل بنده وکیل پرسپولیسی نبودم زمانی که ما آمده بودیم،  رای رافائل صادر شده  و زمان تجدید نظر هم گذشته بود و رای قطعی شده بود و ما با استفاده از ابزاری موضوع را در دیوان عدالت ورزشی ادامه  دادیم که فرصت قابل توجهی به ما داده ودر آن مقطع و در این رابطه با سازمان تربیت بدنی وقت هم جلسه گذاشتیم و سعی کردیم بحث را مدیریت کنیم تا مبلغ تهیه شود و پرسپولیس ضربه نخورد که در  نهایت آن اتفاقات افتاد.

شکری در پایان گفت: اگر قرار است کار ما مورد بررسی قرار بگیرد، در پرونده آلفا ما موفق شدیم تا یک ضرر 3 میلیون دلاری از پرسپولیس رفع شد و 350 هزار دلار هم به نفع باشگاه پرسپولیس رای گرفتیم و در پرونده وینگادا که برای اولین بار رای  فیفا شکسته شد و رای مجدد به مبلغ مورد نظر باشگاه نزدیک شد یا به پرونده برند پرسپولیس باید اشاره کرد که 40 میلیارد تومان سرمایه باشگاه پرسپولیس برگشت. اینها پرونده مدیران باشگاه پرسپولیس که اگر حمایت آنها نبود تیم حقوقی باشگاه  نمی توانست موفق شود. الان هم نمی گوییم  رای پرونده مانوئل ژوزه حتما به نفع ما است اما تلاش می کنیم تا منافع حداکثری باشگاه را تامین کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)