پرپسولیس نیوز : مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: بدهی ۷ میلیاردی به مانوئل ژوزه کذب است و این مربی پرتغالی یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو ادعا کرده که باید به او پرداخت کنیم.

مصطفی شکری درباره آخرین شرایط پرونده مانوئل ژوزه که گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها7 میلیارد به او بدهی دارند، اظهارداشت: خیر، ما بدهی 7 یا 8 میلیاردی به مانوئل ژوزه نداریم اما ایشان یک میلیون و 300 هزار یورو ادعا کرده که باید از ما بگیرد و از باشگاه پرسپولیس طلبکار است.

وی افزود: این خواسته ایشان است اما طبق مستندات ما از او خسارت می‌خواهیم و از او طلبکاریم. فعلاً این پرونده در حال رسیدگی است و امیدوارم با تلاشی که در فیفا انجام می‌شود این پرونده به نفع ما تمام شود.

 

شكري ادامه داد: اين يك بدهي قطعي  و طلب قطعي نيست . ما به تناسب مدتي كه ايشان كار كرده حقوقش را پرداخت كرده ايم  و در صورت هاي مالي  و حقوقي درست نيست كه اين مبلغ به عنوان بخشي از بدهي ها  آورده شود چون راي قطعي در اين خصوص صادر نشده  و طبيعي است كه در بيلان مالي باشگاه لحاظ نشود.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس  همچنين مي گويد: ما 6-5 پرونده ديگر  هم داريم  كه مربوط به بازيكنان و مربيان خارجي است .در اين موارد بعضا  باشگاه بخشي از طلب آن بازيكن را پرداخت كرده و بخش ديگري از مطالبات آن را جزو ديون خود مي داند كه اين ديون بايد در بيلان مالي لحاظ شده باشد و در صورت هاي مالي محاسبه شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)