پرسپولیس نیوز: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در چند نوبت علیه مدافع استقلال شعار سر دادند.

دیدار دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی ۹۰ پایتخت از هفته چهارم لیگ برتر امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

* در دقایق اول بازی کالدرون به خاطر بی‌دقتی شاگردان خود در دستورات تاکتیکی به شدت عصبانی شد و بر سر آنها فریاد کشید.

* سیاوش یزدانی مدافع استقلال در دقیقه ۱۰ این بازی با جونیور مهاجم برزیلی پرسپولیس دچار درگیری لفظی شد و همین موضوع کافی بود تا هواداران پرسپولیس علیه مدافع آبی پوشان شعار سر دادند.

* هواداران استقلال در جواب شعار هواداران پرسپولیس علیه شجاع خلیل‌زاده شعار دادند.

* پس از اینکه علی کریمی در دقیقه ۲۸ نتوانست از روی نقطه پنالتی دروازه پرسپولیس را باز کند، بازی با حواشی زیادی همراه شد. نیمکت و کادرفنی استقلال و در راس آنها روزبه چشمی به شدت به داور بازی اعتراض کردند و اعتقاد داشتند به خاطر خروج زودهنگام بیرانوند در زدن ضربه باید پنالتی تکرار می‌شد.

* هواداران استقلال به عوامل حاضر در قسمت CIP که با پیراهن قرمز حضور داشتند اعتراض کردند و خواستار ترک آنها از آن قسمت شدند.

* در دقیقه ۳۸ بازهم شاهد درگیری بازیکنان دو تیم بودیم که این‌بار محمدحسین کنعانی‌زادگان از پرسپولیس و مرتضی تبریزی از استقلال در متن این درگیری بودند. این اتفاق تنش را در قسمتی از سکوهای استقلال زیاد کرد و هواداران استقلال علیه بازیکنان پرسپولیس شعار سر دادند و  پرسپولیسی‌ها هم در پاسخ به اقدام هواداران استقلال برای آنها دست تکان دادند.

* هواداران استقلال پس از درگیری بازیکنان دو تیم به سمت بازیکنان پرسپولیس سنگ پرتاپ کردند که همین موضوع باعث شد سر کنعانی‌زادگان شکسته شود که  با وساطت وریا غفوری موضوع ختم به خیر شد.

*پس از سوت پایان بازی در نیمه اول زمانی که بازیکنان، زمین را به داخل رختکن ترک می‌کردند، استراماچونی سرمربی استقلال به سمت موعود بنیادی فر داور مسابقه رفت و به او اعلام کرد پنالتی باید تکرار می‌شد.

* بازیکنان دو تیم به دفعات به دوران بازی اعتراض کرده و با هر اتفاق سمت آنها می‌رفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)