رسانه‌های انگلیسی از ناکامی توپچی‌های لندن برای جذب هافبک برزیلی بایرن مونیخ پس از پیشنهاد جدید ولفسبورگ به باواریایی‌ها خبر دادند.

به گزارش تسنیم، روزنامه گاردین چاپ لندن اعلام کرد تیم ولفسبورگ آلمان برای جذب لوئیز گوستاوو از بایرن مونیخ، پیشنهادی 17 میلیون پوندی ارائه کرده است که مورد موافقت باواریایی‌ها قرار گرفته است.

آرسنال تا پیش از این از مشتریان پروپا قرص هافبک ملی‌پوش بایرن مونیخ بود و آرسن ونگر سرمربی این تیم برای فرار از فشار انتقاداتی که او را به کم‌کاری در فصل نقل و انتقالات متهم می‌کنند، قصد داشت این بازیکن 26 ساله را با قراردادی به ارزش 14 میلیون پوند به لندن ببرد.

پیشنهاد پایین توپچی‌ها به بایرن مونیخ و بی‌میلی آنها برای افزایش آن به ولفسبورگ که یکی از طرفداران قدیمی گوستاوو بوده است، این فرصت را داد تا با پیشنهادی بهتر این بازیکن را از آن خود کند. این سومین هافبکی است که آرسنال برای خریدش پیشنهاد می‌دهد اما در جذب آن ناکام می‌ماند.

ونگر پیش از این برای خرید لارس بندر، هافبک آلمانی بورسیا دورتموند با پیشنهادی 18.5 میلیون پوندی دست به کار شده بود که این پیشنهاد مورد موافقت نایب قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا واقع نشد. تلاش دوم ونگر برای جذب اتینه کاپوئه بود که آن هم به بن بست خورد. کاپوئه اکنون با قراردادی 11 میلیون پوند در آستانه پیوستن به تاتنهام است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)