مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال صنعت نفت پس از استخدام کاستا مربی پرتغالی خود دو هفته متوالی موفق به شکست بالانشیان لیگ برتر شد و پس از برتری هفته گذشته برابر نفت تهران امروز شاگردان مظلومی را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کرد.

دیدار استقلال و نفت آبادان از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی و در حضور کمتر از ۳ هزار تماشاگر برگزار شد و با نتیجه 2 بر یک به سود نفت خاتمه یافت.

 

سیامک کوهنورد در دقیقه ۱۰ و هادی رمضانی در دقیقه ۳۱ برای نفت آبادان گلزنی کردند و فرهاد مجیدی در دقیقه ۳۰ گل استقلال را به ثمر رساند.

استقلال در صورت تساوی هم در این بازی قهرمان نیم فصل می‌شد. استقلال امروز بدون مجتبی جباری که مصدوم است، نتوانست برابر نفت آبادان به برتری برسد.
محسن ترکی داور مسابقه به هیچ بازیکنی کارت زرد نشان نداد.

استفلال با این شکست با ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول است و نفت آبادان 23 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

ترکیب استقلال:
مهدی رحمتی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، علی حمودی( از دقیقه ۸۲ میلاد میداودی)، محسن یوسفی، جواد شیرزاد، کیانوش رحمتی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی( از دقیقه ۵۲ آرش برهانی)، اسماعیل شریفات( از دقیقه ۶۷ خسرو حیدری) و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب نفت آبادان:
حبیب دهقانی، حسین بغلانی، مصطفی صبری، سجاد مشکل‌پور، هادی رمضانی( از دقیقه ۷۰ علی ممبینی)، امید شریفی نسب، سیامک کوهنورد، والری الکسانیان، عباس مداسی، رسول نوید‌کیا( از دقیقه ۷۸ لئون پاچاچیان) و فونیکه سی( 92هدایت شهریاری)
سرمربی: خوزه آلبرتو کاستا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)