اینجا خبری از jack3d نیست!

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال استقلال در سومین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برابر الجزیره امارات در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.

 

تیم های استقلال و الجزیره از ساعت 19 امروز در حضور 30 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده مهمان موفق شد با نتیجه دو بر یک استقلال را شکست دهد.

 

استقلالی ها یک بار در دقیقه 5  نیمه اول با گل جمعه عبدالله روی خروج اشتباه رحمتی از حریف خود عقب افتادند اما فریدون زندی کار را برای این تیم در نیمه دوم به تساوی کشاند اما بار دیگر نماینده امارات در دقیقه 72 توانست با گل باره به برتری برسد و در نهایت با سه امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.

 

الجزیره با سه پیروزی پیاپی 9 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و استقلال با این شکست 4 امتیازی باقی ماند و باید منتظر مسابقه نسف قارشی ازبکستان برای تعیین جایگاه خود در جدول باشد.

 

این دومین میزبانی استقلال در یک مسابقه حساس در ورزشگاه آزادی از سه مسابقه قبلی بود که با استقبال مناسب تماشاگران روبرو نشد و به جز یک بازی دیگر این تیم باید سایر مسابقات خود در مرحله گروهی را در زمین رقبا برگزار کند.

 

در دیگر دیدار امشب نمایندگان ایرانی سپاهان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با نتیجه دو بر یک لخویا قطر را از پیش رو برداشت و در گروه خود 7 امتیازی شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)