مرجع خبری پرسپولیس : امیدهای پرسپولیس برای صعود از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین این تیم مقابل بنیادکار به حداقل رسید.

 

پرسپوليس در چهارمين بازي خود در ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 30 هزار تماشاگر برابر بنيادكار ازبكستان به ميدان رفت و 3 بر يك شكست خورد.

 

انور رجبوف در دقيقه 60، كريموف در دقيقه 72 از روي نقطه پنالتي و ويكتور كارپنكوف در دقيقه 90+5 براي بنيادكار گلزني كردند. آرفي در دقيقه 87 تك گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

 

به اين ترتيب پرسپوليس در ورزشگاه آزادي و در حضور هوادارانش شكست تحقير آميز 3 بر يك را متحمل شد و اميدهايش براي صعود به مرحله حذفي كمرنگ‌ شد. پرسپوليس در نيمه دوم بازي بسيار ضعيفي به نمايش گذاشت و انتظارات را برآورده نكرد.

 

با اين شكست پرسپوليس دو امتيازي باقي‌ماند و به رده آخر جدول سقوط كرد و بنيادكار هم با 5 امتياز در رده دوم باقي‌ماند. الاتحاد عربستان 9 امتيازي صدرنشين گروه است و الوحده امارات هم با 2 امتياز و تفاضل گل بهتر به رده سوم صعود كرد. ديگر ديدار اين گروه بين الاتحاد عربستان و الوحده از ساعتي ديگر آغاز مي‌شود.

 

عبدالله بلوشي داور قطري مسابقه به جوريف، تريفوناويچ و كاريموف از بنيادكار و مجتبي زارع از پرسپوليس كارت زرد نشان داد. داور در دقيقه 70 عليرضا محمد با دريافت كارت قرمز از ميدان مسابقه اخراج شد. محمد در دقيقه 65 به جاي حسين بادامكي به ميدان آمده بود.

 

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، عليرضا نورمحمدي، سپهر حيدري، حميد علي‌عسگر، مازيار زارع، حسين بادامكي( از دقيقه 65 عليرضا محمد)، محمد نوري، سامان آقازماني( از دقيقه 74 مجتبي زارع)، امير حسين فشنگچي( از دقيقه 59 اشپتيم آرفي)، هادي نوروزي و وحيد هاشميان
سرمربي: علي دايي

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)