مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه برابر تیم ملی برزیل تن به شکست سه بر صفر داد و کاپیتان افسانه ای تیم ملی کشورمان از مسابقات ملی خداحافظی کرد.


تیم های ملی فوتبال ایران و برزیل از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در شهر ابوظبی امارات طی دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که در پایان برزیلی ها موفق شدند با سه گل برابر تیم ملی کشورمان به برتری دست یابند.


گل های تیم برزیل را در این دیدار دنی آلوز در دقیقه 14 نیمه اول و الکساندر پاتو  و نیلمار در دقایق 69 و 92 نیمه دوم به ثمر رساندند . این در حالی است که در بسیاری از دقایق مسابقه با وجود اینکه برزیلی ها می توانستند به دروازه ما نزدیک شوند از این کار خودداری می کردند.

 

با این وجود بازیکنان ایران چندین بار تا آستانه فتح دروازه برزیل پیش رفتند که یک بار هم توسط محمد غلامی به گل رسیدند اما داور اماراتی به اشتباه این گل را مردود اعلام کرد و یک بار ضربه جواد نکونام هم به تیر دروازه برزیل برخورد کرد .

 

کریم باقری کاپیتان پرسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان در دقیقه 70 این مسابقه به جای مسعود شجاعی به میدان آمد و آخرین مسابقه خود با پیراهن سفیدرنگ ایران را انجام داد و برای همیشه از مسابقات ملی خداحافظی کرد .

 

در این مسابقه بازیکنانی همچون سزار ،لوسیو ، مایکون و کاکا

 

تركيب ايران: سيد مهدي رحمتي، محمد نصرتي، سيدجلال حسيني، احسان حاج‌صفي، پژمان نوري (ميلاد ميداودي-87)، مسعود شجاعي، جواد نكونام، آندرانيك تيموريان، خسرو حيدري (كريم باقري- 72)، ميلاد زنيدپور (ايمان مبعلي-60) و محمد غلامي (كريم انصاري‌فرد-55).

سرمربي: افشين قطبي

تركيب برزيل: ويكتور، دني آلوس، تياگو سيلوا (رويو-78)، آندره سانتوس، لوكاس (ديويد لوييز-81)، راميرس (ساندرو-67)، كارلوس ادواردو (جيوليانو-64)، فيليپه كوتينو (الياس-46)، روبينيو (نيلمار-68)، آندره، آلكساندر پاتو.

سرمربي: منسز

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)