مرجع خبری پرسپولیس : در فاصله کمتر از دو ماه دومین ضیافت صدهزار نفری در ورزشگاه آزادی هم عزا شد !

و سر انجام بار کج از مرکب افتاد به منزل نرسید تا شاید ما هم مجبور شویم کمی از روزنه مدرنیته به تماشای مدیریت فوتبال بنشینیم. به فاصله سه ماه دومین ضیافت صد هزار نفری ورزشگاه آزادی به عزاداری بزرگی مبدل شد که هیچ مقصری برای آن نمی توان یافت جز دولت مردان غیر مدیری که بعد از چهار سال نه تنها به شکست در ورزش معترف نشده اند که در کمال شگفتی کارنامه(شرمنامه) را با دست راست گرفته و مدعی ظفر هستند.
محمد آخوندی به عنوان سخنگوی سازمان تربیت بدنی آینه تمام قدی است از این تبار. فاجعه هشتم فروردین و مرگ فوتبال مقابل صد هزار نفر را هنوز از یاد نبرده بودیم که این بار در ششم خرداد ماه فاجعه دیگری در غرب پایتخت ایران حادث شد.
با محمد علی آبادی باید سخن را اغاز کرد ، همویی که بعد از عبور از حبیب کاشانی و تنها با ملاحظات سیاسی به داریوش مصطفوی و حسین هدایتی رسید اما نه مدیریتِ مدیرعامل، بله قربان گو کارگر افتاد و نه پول های هدایتی که به ازا هر اسکناس هزاران دخالت بیجا در همه امور پرسپولیس داشت.
شکست پرسپولیس برابر بنیاد کار ، چه پیامی جز این داشت که مدیریت سازمان تربیت بدنی روی این باشگاه از غلط ترین نوع مدیریت بوده است؟ امروز عباس انصاری فرد سیبل یکصد هزار هواداری است که نمی دانند مقصر اصلی به کما رفتن محبوب آنها کیست!

امروز هوادار پرسپولیس قربانی مدیریت غلطی می شود که جز تمسک به آمار تشریفاتی و بی کیفی هیچ چیز تازه ای برای ورزش ما ندارد؛ از شکست در المپیک گرفته تا به مسلخگاه بردن تیم ملی کشتی و فوتبال و حالا فاجعه صد هزار نفری ورزشگاه آزادی در عصر سگی ششم خرداد ماه.
رئیس سازمانی که با دخالت های تمام نشدنی خود تیم ملی فوتبال را دو سال قبل به قلعه نویی سپرد تا حذف ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت ها به وجود بیاید امروز باید پاسخگوی مسائلی باشد که هیچ مسببی برای آن نمی توان یافت جز او و یارانش.
دولتی که با استناد به شعار های رئیس جمهورش هیچ هدیه ای را والا تر از خوشحال کردن مردم نمی داند آیا امروز از وضعیت درونی آنها مطلع است؟ آیا شکست های سریال وار ما در ورزش که آخرین نمونه آن حذف تلخ پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بود ، علت دیگری جز ضعف سازمان تربیت بدنی در امور مدیریت کلان ورزش دارد؟
با اینکه می دانیم در سازمان عریض و طویل ورزش، همواره سخنگوهایی هستند که ناکامی در میادین بزرگ را با مدال های کسب شده در کبدی و پاراالمپیک توجیه می کنند اما با این حال برای آنها باز تکرار مکررات می کنیم ؛ مدیریت شما برای شاد کردن مردم هیچ ثمره ای نداشت و حالا که رخت عزا بر پیکر نحیف فوتبال نشسته ، شما هم فاتحه ای بر سر این میت بخوانید. نفس مصنوعی را فرامو ش کن و دل به شوک الکتریکی نبند انچه امروز می بینی خط ممتدی است که روی مانیتور اتاق CCU نقش بسته و یک پیام بیشتر ندارد ؛ بیمار رفت ___________

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)