در شبی که دپورتیوو لاکرونیا به همراه اِیبار صعودشان به لالیگا را جشن گرفتند، زردپوشان جزایر قناری در غیاب هافبک ایرانی خود مقابل مایورکا شکست خوردند.

به گزارش تسنیم، در چارچوب مسابقات هفته چهل‌و‌یکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های اسپانیا موسوم به لیگا آدلانته شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال مایورکا در خانه خود پذیرای لاس‌پالماس بود. زردپوشان جزایر قناری که در این دیدار مسعود شجاعی، هافبک ایرانی خود را مانند دیدار قبل به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران در اختیار نداشتند با نتیجه 2 بر صفر مغلوب میزبان خود شدند.

گل‌های این بازی را امیلیو اِن‌سو (48) و تومر هِمد (61) به ثمر رساندند تا مایورکا با این پیروزی 50 امتیازی شود و در رده شانزدهم جدول 22 تیمی این رقابت‌ها قرار بگیرد. شاگردان سرخیو لوبرا هم با این شکست 60 امتیازی باقی ماندند و به رده ششم جدول سقوط کردند.

به این ترتیب لاس‌پالماس دیدار هفته آینده خود را که هفته آخر این رقابت‌هاست را باید با برد به پایان برساند تا به بازی‌های پلی‌آف صعود به لالیگا راه یابد.

تیم‌های سوم تا ششم جدول لیگا آدلانته راهی بازی‌های پلی‌آف صعود به لالیگا می‌شوند.

همچنین تیم دپورتیوو لاکرونیا با برتری یک بر صفر مقابل رئال‌خائن به همراه تیم اِیبار صعود خود به سطح اول فوتبال باشگاه‌های اسپانیا را جشن گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)