در هفته چهارم ليگ ايتاليا تيم‌هاي ميلاني برابر حريفان خود شکست خوردند.

 

هفته چهارم سري A ايتاليا با انجام 6 ديدار پيگيري شد و در مهم‌ترين مسابقات تيم‌هاي ميلاني برابر حريفان خود تن به شکست دادند.

اينترميلان که در جوزپه مه آتزا ميزبان سي‌ينا بود بازي را با نتيجه 2 بر صفر به حريف خود واگذار کرد. سيمونه ورگاسولا در دقيقه 73 و فرانچسکو والياني 93 گل‌هاي سي‌ينا را وارد دروازه اينترميلان کردند تا تيمشان را پيروز ميدان کنند.

نرآتزوري با اين شکست و با 6 امتيازي که پيش از اين ديدار جمع آوري کرده بود در رتبه ششم قرار گرفت و سي‌ينا با توجه به جريمه‌ امتيازهايي که به اتهام حضور در شرط بندي‌ها برايش در نظر گرفته شده بود، مجموع امتيازهاي خود را به عدد منفي يک رساند و همچنان در رتبه بيستم باقي ماند. از سي‌ينا، پيش از فصل 9 امتياز کسر شده بود.

 

در ديگر ديدار، ميلان در ورزشگاه کاموناله فرايولي ميهمان اودينزه بود. در اين ديدار اودينزه توانست با نتيجه 2 بر يک روسونري را از پيش رو بردارد. در دقيقه 40 اماتياس رنجيه، اودينه را پيش انداخت. استفان الشراوي دقيقه 54 با گلي که براي ميلان زد کار را به تساوي کشيد و در ادامه نيز آنتونيو دي ناتاله در دقيقه 68 با به ثمر رساندن ضربه پنالتي خود موجب پيروزي اودينزه برابر ميلان بحران زده شد.

اودينزه با اين پيروزي 4 امتيازي شد و خود را به رده دوازدهم رساند. ميلان نيز با 3 امتياز و تفاضل گل منفي يک در رتبه نازل پانزدهم قرار گرفته است.

نتيجه ساير ديدارها به شرح زير است:

کاتانيا صفر – ناپولي صفر

سمپدوريا يک – تورينو يک

آتالانتا يک – پالرمو صفر

بولونيا يک – پسکارا يک

لاتزیو صفر – جنوا یک

ديدار تيم‌هاي کالياري و رم نيز به دليل برخي مسايل امنيتي به زمان ديگري موکول شد.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)