جمعه 20 دی/(20:15)

مرجع خبری پرسپولیس: دیشب شاهد یکی دیگر از آن “نود”های جنجالی بودیم که تا مدتها نقل محافل ورزشی خواهد بود و برای چندمین بار بسیاری از مسائل روشن فوتبال ما روشن تر شد!

دیشب بود که فهمیدیم هرکدام از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس یک رای 20درصدی دارند اما یک رای بعضی ها “رای تر” هست! دیشب بود که برای چندمین بار شاهد فرافنکی، استیصال، و شکست دست نشانده های پدرخوانده عزیز ورزش(مهندس علی آبادی) بودیم که حتی صحبتهای فیلم پخش شده راه هم دروغ گویی و جهت دهی معرفی می کنند! جل الخالق! تکذیب متن مصاحبه با روزنامه و صدای مصاحبه با رادیو را شنیده بودیم اما ورژن فیلمش دیگر نیامده بود که به یمن حضور پربار جناب خواهرزاده(سعید آخوندی، سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بندی و عضو هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی{طول عنوان را صفا کردید؟!} ) در برنامه نود چشممان به جمال این یکی هم روشن شد.

نیازی به یادآوری نمونه های قبلی دارید؟

1- اولینش دربرنامه کمیته انتقالی بود. جایی که صفایی فراهانی ممنوع التصویر پس از سالها در صفحه تلویزیون ظاهر شد و بسیاری از کارشکنی ها و اشتباهات فدراسیون دست نشانده ی موقت فوتبال در تعلیق تیم ملی و انتخاب سرمربی آن را با دلیل و مدرک اثبات کرد و در حالی که مهندس علی آبادی افتخار نداده بودند در یک برنامه ی منتقد حضور پیدا کنند تند تند نمایندگان مختلف خودش را(هاشمی، آخوندی) پشت خط میفرستاد تا جلوی گند بیش از این را با تکذیب و دروغ خوانی سخنان رقیب بگیرند که در نهایت همگی در برابر صفایی به این جمله بسنده کردند که “دروغ گویی در روز روشن را دیده بودیم اما در شب تاریک دیگر نوبر است”(دقت فرمودید که از فرط عصبانیت ضرب المثل را هم برعکس تلاوت نمودند!)

2- نمونه دوم آن هم ماجرای دی کارموی معروف بود! جایی که این بار دلیل و مدرک ها از مغز فردوسی پور و از دنیای اطلاعات اینترنت بیرون آمده بود و مجری بخت برگشته بر این نکته تاکید می کرد که آقاجان من نمیگم این بازیکن اصلا گل نزده و بازیکن خوبی هست یا نیست، فقط اینکه شما میگید آقای گل لیگ برزیل بوده دروغه!

این بار هم نماینده ی غیرمستقیم مهندس(که با رای هیئت مدیره ی منتخب مهندس) انتخاب شده در پی دفاع برآمده و همان دفاع همیشگی: هدف برنامه ی نود چیزی جز تضعیف پرسپولیس در این مقطع حساس(!) نیست و شما با احساسات این هواداران در افتاده اید و جهت دهی این برنامه و تمام روزنامه ها فقط برکناری منِ مصطفوی است که به هدف خود نخواهید رسید. حالا افشین قطبی یک بازیکنی را معرفی کرده و ماهم خریده ایم چرا شجره نامه مادربزرگ او را درآوردید؟ اصلا شما چه حقی دارید که درباره باشگاه پرسپولیس نظرسنجی می گذارید؟ ما هم فردا می رویم و در سایتمان نظرسنجی می کنیم که شما بهتر گزارش میکنید یا آقای میرزایی…!!! …و همان ماجرای فرافنکی. شما و پدرخوانده تان بیشتر می توانید با احساسات هواداران بازی کنید(که می کنید) یا برنامه نود؟

3- و برمی گردیم به موضوع بحث یعنی همان برنامه دیشب:

فردوسی پور می گوید: آقای آخوندی به نظر می رسد آقای مصطفوی شخصا استعفا نداده و قطع کمک های مالی آقای هدایتی به منظور کنار زدن ایشان و آوردن مدیرعامل مدنظر خودش بوده؟

خیر. آقای هدایتی برای پرداخت به پرسپولیس متعهد نیست و خودش با علاقه به پرسپولیس کمک می کند و هیچ تعهدی برای کمک ایشان نیست و سازمان تربیت بدنی خودش می تواند به تنهایی استقلال و پرسپولیس را اداره کند. شماجوری سخنان آقایان مصطفوی و هدایتی را کنار هم می گذارید که هدف خودتان را به بیننده القا کنید. این سخن شما توهین به تمام اعضای هئیت مدیره است چراکه هرکدام یک رای دارند که توسط شما نادیده گرفته می شوند.

فردوسی پور از آخوندی برای راست گویی در این شبهای عزیز در خواست می کند و غیرمستقیم به دروغ گویی شان در گذشته اشاره می کند! و می گوید: اما آقای هدایتی چنیدن بار در مقاطع اخیر طی مصاحبه هایش با رسانه های مختلف تاکید کرده با آقای مصطفوی مشکل داشته و تا زمانی که ایشان حضور داشته باشد کمکی از طرف وی صورت نخواهد گرفت؟

و پاسخ کاملا مرتبط و دندان شکن آخوندی: این جایگاه شما در صداوسیما با خون چنیدن هزار شهید به دست آمده و شما حق ندارید درباره مسائل مدیریتی ورزش نظرسنجی اس ام اس بگذارید. ما هم از روز شنبه در سایت سازمان تربیت بدنی درباره تغییر مدیریت شبکه سوم نظرسنجی می گذاریم! شما حداکثر باید درباره پیش بینی مسابقات نظرسنجی بگذارید نه اینکه با به نظرسنجی گذاشتن مسائل ورزش مردم را در مقابل مسئولان قرار دهید.

دقیقا مانند ماجرای کمیته انتقالی که دوستان خود را دعوت می کنید تا بر ضد ما سخن بگویند و اجازه ای برای دفاع به ما نمی دهید. آقای مصطفوی قبل از بازی ملوان و ذوب آهن استعفا کرده بود و پس از این شکست ها هم در جلسه هسئت مدیره استعفای خود را دوباره مطرح کردند که این موضوع به رای گیری گذاشته شد و خود آقای مصطفوی هم یکی از افرادی بود که به کنار رفتن خودش رای داد! مطمئن باشید اگر احساس می کردیم آقای مصطفوی علاقمند به کنار رفتن از باشگاه پرسپولیس نیست به هیچ وجه راضی به انجام این امر نمی شدیم.

نظرتان راجع به تعویض مداوم و هرساله ی مدیران باشگاه پرسپولیس چیست؟ این اتفاق در کجای دنیا اتفاق می افتد؟

شما اگر به جای 45دقیقه پرداختن به ادرار بازیکنان خارجی ابومسلم در زمین به مشکلات اساسی فوتبال می پرداختید به نتایج بهتری می رسیدید. مشکل اصلی فوتبال ما دولتی بودن آن است. شاید در مقاطعی مجبور شویم ماهی یک بار مدیرعامل را عوض کنیم. باشگاه پرسپولیس و سازمان تربیت بدنی زیر مجموعه دولت هستند و با تغییر دولت ها تغییرات در این باشگاه نیز اجتناب ناپذیر است.( از 4 سال پیش تا کنون که آقای علی آبادی سر جای خودش بوده!)

_هنگام وجود مشکلات تغییر احتناب ناپذیر است، اما پس از قهرمانی پرسپولیس چرا حبیب کاشانی را برکنار کردید؟

شما وقتی که باید صحبتها مطرح شود نظر ما را نمی خواهید. درست همانند ماجرای کمیته ی انتقالی که نماینده ی یک سازمان خارجی(!) را دعوت کردید اما اجازه حضور به ما را ندادید. آقای کاشانی خودش خواست کنار برود و من همان زمان در پایان برنامه با شما تماس گرفتم که اجازه ی توضیح به من ندادید.

_چرا باید از سخنگوی سازمان تربیت بدنی در خصوص برکناری مدیرعامل پرسپولیس زمانی که شما عضو هیئت مدیره باشگاه نبودید نظر می خواستیم؟

من نگفتم چرا با من صحبت نکردید! گفتم ما(به دو خط بالاتر رجوع شود!!!!!!!!) یعنی سازمان تربیت بدنی.

***

تشخیص پیروز و شکست خورده ی این بحث با خودتان.  ما مانده ایم با یک سی میلیونیم از احساسات هواداران پرسپولیس که همه از بازیچه شدنش ناراحتند اما در طول یک بحث 30 دقیقه ای حتی یک بار هم از نام اصلی و مورد حمایت هوادارانش استفاده نمی کنند و این کارزار و نامعلوم بودن حق و باطل و اینکه چه کسی خیر محبومان را می خواهد…

حسن مهدوی-مرجع خبری

امانت دار باشید-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)