پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در یک بازی سراسر برتر و هجومی برابر تراکتورسازی تن به شکست داد.

 نیم فصل دوم لیگ برتر با انجام شش دیدار همزمان از ساعت 15 امروز پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین مسابقات تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام تبریز  و در حضور 30 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 41  در شرایطی که نیلسون از روی خط دروازه توپ را برگشت داده بود دروازه خالی پرسپولیس را باز کرد.

در دقیقه 70 مسابقه شوت محسن مسلمان به تیرک عمودی دروازه‌ تراکتورسازی خورد. در ادامه نیمه دوم مهاجم پرسپولیس درون محوطه جریمه از پشت توسط مدافع تراکتورسازی سرنگون شد اما داور دستور به ادامه مسابقه داد. داور که برای این مسابقه 5 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود و در همین دقایق نیز چندین ثانیه با اتلاف وقت و بازی ضدفوتبال بازیکنان میزبان به هدر رفت ، 10 ثانیه زودتر از پایان وقت های اضافه و پیش از انتهای دقیقه پنجم سوت خود را به صدا درآورد تا مسابقه با برتری تبریزی ها به پایان برسد.

مسابقه ای که در آن طبق معمول تمام مسابقات میزبانی تراکتورسازی در تبریز همراه با فحاشی و توهین تماشاگران به تیم حریف و بازیکان همراه بود و این بار علی دایی هم از شعارهای توهین آمیز تماشاگران میزبان در امان نماند. در مسابقه قبلی تراکتورسازی برابر استقلال هم این توهین ها تکرار شده بود و در آن مسابقه آرش برهانی با شعارهای رکیک میزبان پذیرایی شده بود و باید دید این اتفاقات باعث می شود احکام سنگین کمیته انضباطی شامل حال تماشاگران تراکتورسازی هم شده یک امتیاز از این تیم کسر شود.

یدالله جهانبازی داور مسابقه به کریم انصاری فرد و مهدی کیانی و حامد لک از تراکتورسازی و حمید علی‌عسگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این شکست صدر جدول را از دست داد و در حال حاضر با 27 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و فولاد خوزستان به رده دوم رسید و تراکتورسازی هم با 29 امتیاز صدرنشین لیگ برتر شد.

ترکیب تراکتورسازی: حامد لک، میلاد فخرالدینی، مرتضی اسدی، فرشید طالبی، مهدی کیانی، مهدی کریمیان، میثم بائو( از دقیقه 70 علی کریمی) ، فرشاد احمدزاده،( از دقیقه 88 سعید آقایی) مسعود ابراهیم زاده، سعید دقیقی( از دقیقه 75 جواد کاظمیان) و کریم انصاری فرد.

سرمربی: مجید جلالی

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، ماهینی، سید جلال حسینی، محسن بنگر، علی عسگر، قاسم دهنوی( از دقیقه 46 مهرداد کفشگری)، رضا حقیقی، محسن مسلمان، محمد نوری( از دقیقه 86 محمد عباس‌زاده)، محمدرضا خلعتبری( از دقیقه 63 فرزاد حاتمی) و سید مهدی سیدصالحی.

سرمربی: علی دایی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)