پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس نیمه اول مسابقه برابر راه آهن را با شکست به رختکن رفت.

اولین دیدار هفته بیست و چهارم و اولین مسابقه باشگاهی در سال 94 بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 4 هزار تماشاگر آغاز شد که نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود راه آهن به پایان رسید.

در شروع مسابقه پرسپولیس یکی دو حمله روی دروازه راه آهن انجام داد که حاصلی نداشت.

در دقیقه 5 راه آهن اولین کرنر بازی را زد.

بعد از این کرنر توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه یازده سیدامین منوچهری در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 17 پرسپولیس پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب ضربه کاشته شد که حمیدعلی عسگر این ضربه را زد که توپ بعد از برخورد با دیواره دفاعی راهی کرنر شد.

در دقیقه 28 مهدی طارمی و امید عالیشاه پشت مدافعان راه آهن صاحب توپ شدند که عالیشاه در موقعیت آفساید قرار گرفت در حالیکه اگر توپ را برای طارمی رها کرده بود مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان راه آهن قرار می‌گرفت.

در دقیقه 30 محمد نوری پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد که شوت او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

گل : در دقیقه 37 بابک حاتمی روی بازیکن راه آهن مرتکب خطا شد که این ضربه کاشته را رامین رضائیان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس تبدیل به گل اول راه آهن کرد.

در دقیقه 42 پرسپولیس پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را طارمی به دیوار دفاعی کوبید و توپ برگشتی روی دروازه را طارمی با ضربه سر به بالای دروازه راه آهن زد.

احمد صالحی داور مسابقه به ابراهیم کریمی از راه آهن و بابک حاتمی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ابراهیمی کریمی در دقیقه 42 با دریافت کارت زرد دوم از راه آهن اخراج شد.

پیش از این بازی پرسپولیس با 27 امتیاز در رده نهم و راه آهن 19 امتیازی در رده شانزدهم جدول قرار دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)