مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتسال شهیدمنصوری قرچک در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر برابر حفاری اهواز شکست خورد تا فاصله‌اش با گیتی‌پسند به 3 امتیاز کاهش یابد و پرسپولیس و صبا با شکست مواجه شدند.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 7 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در مهمترین بازی تیم‌های گیتی‌پسند و فولادماهان دربی شهر اصفهان را برگزار کردند. در این دیدار دو تیم برای پیروزی وارد میدان شده بودند اما در پایان به تساوی 4 بر 4 رضایت دادند. اصغر حسن‌زاده، جواد اصغری و حسین طیبی (2بار) گل‌های فولادماهان را به ثمر رساندند و محمدرضا زحمت‌کش، شاپا و محمد کشاورز (2بار) برای گیتی‌پسند گلزنی کردند. با توجه به شکست منصوری شاگردان علی افضل فرصت داشتند تا به یک قدمی صدر جدول برسند، اما با کسب این یک امتیاز فاصله خود را به 3 امتیاز کاهش دادند.

در دیگر دیدار شهیدمنصوری قرچک میزبان حفاری اهواز بود و با نتیجه 6 بر 3  باخت و دومین شکست خود را در این فصل تجربه کرد تا دیدارهای باقی مانده لیگ با حساسیت بیشتری دنبال شود.

شاگردان سیدمهدی ابطحی در دور برگشت برابر تیم‌های مدعی امتیاز کسب کرده‌اند و این بار برابر منصوری صدرنشین توانستند 3 امتیاز کسب کنند و با 40 امتیاز جایگاه چهارم خود را حفظ کنند. حفاری در بازی‌های برگشت برابر گیتی‌پسند به تساوی رسید و فولادماهان را شکست داده بود.  

راه ساری که نتایج ضعیفی در این فصل از رقابت‌ها کسب کرده در این هفته توانست برابر میهمان خود پرسپولیس با نتیجه 5 بر 4 به برتری دست یابد و به تیم‌های بالای جدول نزدیک‌تر شود و شانس خود را برای بقا در لیگ حفظ کند، اما دیگر تیم قعرنشین جدول یعنی دبیری تبریز برابر فرش‌‌آرا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا شانس بسیار اندکی برای بقا در لیگ داشته باشد و در واقع این تیم روی کاغذ می‌تواند امید داشته باشد، چرا که 12 امتیاز با تیم رده دوازدهمی اختلاف دارد و در این 4 هفته باقی مانده باید علاوه بر پیروزی بتواند تفاضل گل خود را نیز بهتر کند.

نتایج کامل مسابقات امروز:

فولادماهان اصفهان 4 – گیتی‌پسند اصفهان 4

شهرداری ساوه 3 – میثاق تهران صفر

راه ساری 5 – پرسپولیس 4

گسترش‌فولاد تبریز 6 – فیروزصفه اصفهان 4

شرکت ملی حفاری ایران 6 – شهیدمنصوری قرچک 3

لبنیات ارژن شیراز 6 – صبای قم 2

دبیری تبریز 2 – فرش‌آرا مشهد 3

جدول لیگ برتر فوتسال:

– شهید منصوری 56 امتیاز

2- گیتی‌پسند‌ 53

3- فولاد‌ماهان‌ 45

4- حفاری‌‌اهواز 40

5- گسترش‌فولاد‌ 39

6- صبای قم 36

7- فیروزصفه‌ 28

8- فرش‌آرا 28

9- پرسپولیس تهران 26

10- ارژن شیراز 25

11- شهرداری ساوه 22

12- میثاق تهران 19

13- راه ساری 15

14- دبیری تبریز 7

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)