چلسی در شب نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه شکست خورد.

به گزارش اوج،هفته اول از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با انجام 8 دیدار به پایان رسید.

در گروه پنجم،چلسی در برابر بازل با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. اسکار در دقیقه 45 برای چلسی و محمد صالح 71 و مارکو اشترلر 81 برای بازل سوئیس گل زدند.

شالکه در دیگر دیدار این گروه در خانه برابر استوا بخارست به میدان رفت و موفق شد با 3 گل به برتری برسد . اوچیدا، بواتنگ و درکسلر برای میزبان گل زدند.

از گروه ششم مسابقات،ناپولی در خانه موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل دورتموند به پیروزی برسد . گونسالو هیگواین در دقیقه 29 تک گل ناپولی را در این دیدار به ثمر رساند . پس از این گل یورگن کلوپ سرمربی بوروسیا دورتموند اعتراض شدیدی به داور چهارم مسابقه کرد و داور مسابقه او را از نیمکت تیمش اخراج کرد. دقایق پایانی نیمه اول مسابقه رومن وایدن فالر دروازه بان دورتموند نیز به دلیل بیرون آمدن از محوطه جریمه و حمل توپ با دست از زمین مسابقه اخراج شد تا دورتموند نیمه دوم را 10 نفره اغاز کند. در نیمه دوم نیز لورنزو اینزیگن گل دوم ناپولی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیز زونیگا یکی از گلهای خورده تیمش را جبران کرد.

در دیگر دیدار این گروه المپیک مارسی و آرسنال در مارسی به مصاف هم رفتند که شاگردان ونگر موفق شدند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسند. تئو والکات در دقیقه 65 و آرون رمزی 84 گلهای آرسنال را در این دیدار به ثمر رساندند. تک گل مارسی روی ضربه پنالتی در دقیقه 90 ثبت شد.

از گروه هفتم،آتلتیکو مادرید  با نتیجه 3 بر یک زنیت را شکست داد.

میراندا برزیلی ، آردا توران و لئو باتیستا گلهای میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند و تک گل زنیت را در این دیدار هالک مهاجم برزیلی این تیم به ثمر رساند. در دیگر دیدار این گروه استراوین در اتریش برابر پورتو قرار گرفت که در پایان با یک گل شکست خورد. لوچو گونسالس تنها گل این دیدار را به ثمر رساند.

از گروه هشتم،بارسلونا در اولین دیدار خود در حالی برابر آژاکس به میدان رفت که بازیکنان این تیم با بازوبند مشکی به خاطر درگذشت پدر خراردو مارتینو پای به میدان مسابقه گذاشتند و در نهایت موفق شدند با 4 گل آژاکس را بدرقه کنند.

لیونل مسی اولین گل مسابقه را از روی ضربه آزاد در دقیقه 22 به ثمر رساند.مسی در دقیقه 55 خودش و تیمش را دو گله کرد تا بارسلونا خیالش برای پیروزی در این دیدار راحت شود. دقیقه 70 نیز پیکه روی سانتر نیمار گل سوم تیمش را به ثمر رساند. البته این پایان کار نبود و مسی موفق شد یک بار دیگر هم به آژاکس گل بزند تا این دیدار با نتیجه 4 بر صفر به سود بارسا به پایان برسد.

در دیگر دیدار این گروه میلان برابر سلتیک به میدان رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد.کریستین زاپاتا و سولی مونتاری گلهای میلان را در این دیدار به ثمر رساندند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)