مرجع خبری پرسپولیس : شايد خيلي‌ها فكر مي‌كردند ابراهيم شكوري از مصدوميت جلال اكبري خوشحال مي‌شود چرا كه مصدوميت اكبري شانس حضور او را در دربي افزايش مي‌دهد اما شكوري اصلا چنين حسي ندارد و نه‌تنها خوشحال نيست بلكه ناراحت هم شده.


چرا كه معتقد است نبود رقيب راه پيشرفت را متوقف مي‌كند: «من خودم مصدوميت‌هاي مختلفي را تجربه كرده‌ام و با مصدوميت هيچ بازيكني خوشحال نمي‌شوم. از مصدوميت جلال هم واقعا ناراحت شدم و براي او آرزوي سلامتي دارم. من فكر مي‌كنم جلال رقيب خوبي براي من است و رقابت باعث پيشرفت بازيكن مي‌شود. پس دعا مي‌كنم جلال هر چه زودتر سلامتي‌اش را به‌دست بياورد و زودتر برگردد و بازي كند.»


مدافع چپ پرسپوليس كه بازي با ملوان را سخت و حساس مي‌داند از جبران امتيازات از دست رفته خبر مي‌دهد:


«ملوان هميشه تيم جنگنده و دونده‌اي است اما مطمئنا مقابل ما روز سختي خواهد داشت چون ما فقط 3 امتياز را مي‌خواهيم و به دنبال امتيازات از دست رفته هستيم. امتيازاتي كه با بدشانسي در دقايق پاياني بازي از دست داديم.»

 

ابراهيم شكوري كه وضعيتش را مطلوب مي‌خواند معتقد است بازي با استقلال كري خواندن ندارد: «بازي با استقلال كري خواندن ندارد و مثل سال قبل آنها را شكست خواهيم داد. در حال حاضر بازي با ملوان مهم است و ما فقط به كسب 3 امتياز اين بازي فكر مي‌كنيم. مطمئن باشيد ما امتياز اين بازي را فداي دربي نمي‌كنيم و با تمام قوا به مصاف حريف مي‌رويم. من هم از آمادگي بالايي برخوردارم و اگر كادر فني صلاح بداند و بازي كنم، تمام تلاشم را مي‌كنم كه به برد تيمم كمك كنم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)