مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم پرسپولیس تهران اعتقاد دارد برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم کار دشواری ندارد زیرا او تنها مدافع چپ‌پای تخصصی این تیم است.

 

ابراهیم شکوری گفت: تمرینات خوبی انجام داده‌ام و از نظر بدنی کاملا آماده هستم. منتظر اعتماد سرمربی تیم هستم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم. برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس کار سختی ندارم زیرا دفاع چپ پست تخصصی من است و پرسپولیس جز من در این پست مدافع دیگری ندارد. من هم در حال حاضر شرایط خوبی دارم و می‌توانم به پرسپولیس کمک کنم. با این حال منتظر نظر علی دایی هستم تا او من را در ترکیب اصلی قرار دهد.

 

شکوری با اشاره به تعطیلات لیگ گفت: به نظر من این تعطیلات ضرر زیادی به لیگ می‌زند و واقعا لیگ ما را از حالت عادی خارج می‌کند. وقتی بازیکنان به دلیل وقفه‌های مکرر در لیگ مجبور به انجام بدنسازی باشند با مشکل روبه‌رو می‌شوند ولی فعلا مجبوریم این وضعیت را تحمل کنیم و خودمان را با آن وفق دهیم.

 

وی با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل ملوان انزلی افزود: این بازی حساسیت ویژه‌ای دارد نه به این دلیل که دیدار قبل از دربی است بلکه به این خاطر که ما می‌خواهیم با استفاده از نتیجه نگرفتن ذوب‌آهن اختلاف خودمان را با صدر جدول کمتر کنیم.

 

شکوری در پایان گفت: کری خواندن برای دربی زود است. فعلا فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنیم و تمرکزمان روی این دیدار است اما باید بگویم که پرسپولیس همان طور که دربی سال گذشته را برد امسال هم 3 امتیاز را از آن خود می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)