بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تنها نقطه ضعف پرسپولیس در چند فصل اخیر، عدم‌ثبات مدیریت بوده است.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط تیم فوتبال پرسپولیس به سوالاتی پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید:

*پرسپولیس برای چهارمین فصل متوالی قهرمان شد، به عنوان بازیکن سابق این تیم، شرایط را چگونه می‌بینی؟
پرسپولیس نقاط ضعف و قوتی داشت که در مجموع این پوکر قهرمانی شکل گرفت. نقاط قوت پرسپولیس این بود که شاکله اصلی تیم در چند فصل اخیر حفظ شد و جلال حسینی درون زمین و کریم باقری روی نیمکت به خوبی تیم را رهبری می‌کردند. تنها نقطه ضعف تیم، اما عدم‌ثبات مدیریت بود.

*چرا برخی هواداران تیم‌های دیگر وزیر ورزش را به پرسپولیسی بودن محکوم می‌کنند؟
وقتی تیمی چهار فصل متوالی قهرمان می‌شود طبیعی است که هواداران سایر تیم‌ها خوشحال نباشند، اما باید فنی صحبت کنند. پرسپولیس قهرمان شد، چون شاکله اصلی این تیم چند فصل حفظ شده است. این چه ربطی به وزیر دارد.

*به نظر می‌رسد بازیکنان پرسپولیس در چند بازی اخیر بی‌انگیزه شده‌اند و خوب هم نتیجه نگرفته‌اند.
بله درست است و طبیعی هم هست. وقتی شما به هدف خودتان می‌رسید، دیگر انگیزه لازم را برای ادامه راه ندارید.

*دربی جام حذفی را چگونه را می‌بینید؟
قطعا پرسپولیس در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا کوهی از انگیزه خواهد بود. دربی نقطه قوت ماست و فوتبال ما به دربی زنده است. چون بازی در جام حذفی برگزار می‌شود، به نظرم یک دربی متفاوت را خواهیم دید.

*در فضای مجازی برخی اوقات شاهد کری‌خوانی هستیم که با توهین همراه است، این فضا را چگونه می‌بینی؟
به نظرم بازیکنان و پیشکسوتان باید بیرون زمین هم احترام یکدیگر را نگه دارند. دیدید که بارسلونا هشت گل از بایرن مونیخ خورد، اما رفتار مسی با حریف محترمانه بود. فوتبال همین است برد و باخت دارد، اما این احترام‌هاست که باید حفظ شود.

*پرسپولیس مشکلات مالی زیادی دارد، این معضلات را چگونه می‌بینی؟
تیمی با شرایط پرسپولیس که چهار دوره قهرمان لیگ برتر شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه پیدا کرده است، باید بازیکنان و کادر فنی‌اش در ناز و نعمت باشند، اما چرا چنین اتفاقی نمی‌افتد. مربی چهار سال پیش هنوز پول خود را نگرفته، بازیکنان و کادر فنی مطالبات‌شان را دریافت نکرده‌اند و باشگاه امکانات کافی ندارد. استقلال هم تیم بزرگی است و باید همین‌طور باشد. امکانات کافی داشته باشند و اسیر معضلات مالی نباشد.

*شایعاتی در مورد حضور شما در هیئت مدیره پرسپولیس وجود داشت، اصلا چنین صحبت‌هایی مطرح شد؟
یک‌سری صحبت‌های ضمنی مطرح شد، اما هیچ‌گاه شکل رسمی پیدا نکرد. این را باید مسئولان باشگاه یا مدیران دیگر پاسخ دهند که آیا من برای حضور در هیئت مدیره جزو گزینه‌ها بودم یا خیر. مهم نیست چه کسی در مدیریت باشگاه حضور داشته باشد، مهم این است که آن فرد بتواند در حوزه‌های ورزشی و اقتصادی به خوبی باشگاه را مدیریت کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)