مرجع خبری پرسپولیس : یم فوتبال پرسپولیس تمرین بازیابی خود را امروز برگزار کرد.

ابراهیم شکوری که برای پیگیری کارهای درمانی خود در تمرینات قبلی غایب بود، در این تمرین به دویدن دور زمین پرداخت. دکتر چشمه سری درباره آخرین وضعیت او گفت: شکوری عنوان می کرد که دیگر درد ندارد و این نشانه خوبی است و مشکلی برای ادامه تمرینات ندارد.

در این تمرین جواد کاظمیان که برای بازی دربی به دلیل دو اخطاره بودن غایب خواهد بود، کنار زمین حاضر شد. سرماخوردگی دلیل تمرین نکردن او بود.

هادی نوروزی هم که جراحی موفقی روی پا او انجام شده است، در این تمرین با چوب زیر بقل حاضر شد و سپس برای فیزیوتراپی و آب درمانی محل تمرین را ترک کرد.

کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت حمید علی عسگری، تصمیم گیری خواهد کرد.

مراحل درمان حمید علی عسگری که دچار آسیب دیدگی از ناحیه کمر است. همچنان طبق برنامه کادر پزشکی این باشگاه زیر نظر کمیته پزشکی دنبال می شود.

دکتر وجیه چشمه سری امروز اعلام کرد: علی عسگر برای انجام MRI مجدد اقدام کرده است که نتیجه آن به همراه شرح آخرین وضعیت بازیکن برای تصمیم گیری درباره ادامه روند درمان به کمیته پزشکی باشگاه ارسال خواهد شد.

داریوش سودی مدیر کلینیک و عضو کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس هم در این ارتباط، گفت: نتیجه معاینات و نظرات پزشکی درباره این بازیکن جمع آوری خواهد شد و شنبه هفته آینده کمیته پزشکی تشکیل جلسه می دهد تا درباره روند بهبودی و ادامه مراحل پزشکی تصمیم گیری شود.

کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس که به تازگی فعایت های خود را آغاز کرده است، همه امور پزشکی مربوط به اعضای تیم را زیر نظر داشته و روند درمان را در تمام موارد بررسی می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)