مرجع خبری پرسپولیس : مدافع شاهین با بیان اینکه به خاطر مردم بوشهر در این تیم مانده گفت: شاید قسمت این است که با شاهین در فینال حماسه خلق کنیم.

 

هادی شکوری گفت: شب گذشته به بوشهر رفتم و پس از جلسه ای که با مسئولان شاهین داشتم متوجه شدم آنها راضی به جدایی ام نیستند. از طرف دیگر خواسته مردم بوشهر من را احساساتی کرد و تصمیم گرفتم بمانم.

 

واقعا از مردم بوشهر ممنون هستم که برایم ارزش قائل شدند و همان ها باعث شدند نظرم را برای جدایی تغییر دهم. از علی پروین و دنیزلی ممنون هستم که پیگیر کارم بودند و این برایم ارزش دارد.

این بازیکن در پاسخ به این سؤال که آیا از قرارداد نبستن با پرسپولیس ناراحت است یا خیر گفت: ناراحتی من از این است که چند روز تمرین را از دست دادم. در این چند روز قرار بود اتفاقات دیگری رخ دهد و برنامه ریزی دیگری کرده بودم اما دوباره همه چیز تغییر کرد. حتما حکمتی در این ماندن بوده است. از کسی ناراحت نیستم و از این پس باید تمام تمرکزم را برای شاهین بگذارم به خصوص که باید در جام حذفی مقابل استقلال بازی کنیم. شاید قسمت این است که با شاهین در فینال حماسه خلق کنیم.

وی در جواب به این سؤال که آیا می توانند مقابل استقلال پر مهره نتیجه بگیرند، عنوان کرد: استقلال پر مهره است اما ما هم چیزی کم نداریم و می توانیم برنده باشیم. در ورزشگاه آزادی هم دیدید که با چه اشتباهاتی بازی را باختیم. فکر می کنم شانس شاهین برای پیروزی بیشتر است چون انگیزه بیشتری داریم و ضمن اینکه با جدایی مجیدی از استقلال این تیم دچار افت روحی و فنی شده است. ما از این موقعیت می توانیم استفاده کنیم.

شکوری در مورد شکایت از استقلال گفت: نزدیک یک سال است که از این باشگاه طلب دارم اما پرداخت نمی شود. چند بار به باشگاه رفته ام تا در این باره صحبت کنم ولی هیچ کدام از مسئولان استقلال حتی خودشان را به من نشان نداده اند تا سلام کنند و علی رغم میل باطنی ام از این باشگاه شکایت کردم. ۲۳۶ میلیون تومان طلب دارم. آنها حتی به من قول پرداخت این پول را هم ندادند.

این بازیکن تصریح کرد: حتی یک بار به باشگاه رفتم و در حالی که فتح الله زاده در اتاقش بود من را ندید. من برای این تیم پایم را داده ام و با جان و دل بازی کردم و اکنون هم حقم را می خواهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)