مرجع خبری پرسپولیس : خودش هم باور نمي‌كرد به اين زودي به تركيب پرسپوليس برگردد. مصدوميت و اين كه گفته مي‌شد بايد پايش را عمل كند او را تا مدت‌ها از فوتبال دور مي‌كرد اما خوش شانسي و البته تلاش پزشكان و باشگاه باعث شد تا شكوري در ليست 18 نفره تيمش قرار بگيرد.

 

شکوری با تشويق هواداران مقابل شاهين بوشهر به ميدان رفت: «قبل از هر چيزي مي‌خواهم از كادر فني، كادر پزشكي و كلينيك باشگاه تشكر كنم كه كمك كردند تا برگردم. چون نياز نبود پايم را عمل كنم و خوشبختانه بدون عمل جراحي برگشتم.

 

 بعد از آن هم از تماشاگراني كه مرا تشويق كردند تشكر مي‌كنم. چون آنها با تشويق هايشان حس خوبي به من دادند و باعث شدند با روحيه به زمين بروم. بايد اعتراف كنم كه به خاطر هواداران براي بازي كردن لحظه شماري مي‌كردم. چون واقعا دلم برايشان تنگ شده بود.»

 

مدافع چپ پرسپوليسي‌ها كه در ليگ دهم براي اولين بار براي تيمش به ميدان رفت، حضورش در بازي مقابل شاهين بوشهر را يكي از بهترين لحظات زندگي اش مي‌داند: «نمي دانيد وقتي يك بازيكن نمي‌تواند بازي كند چقدر سخت است. من از روزي كه فهميدم پايم نيازي به جراحي ندارد، تمام تلاشم را مي‌كردم كه زودتر آماده شوم و به تركيب برگردم. اما با اين كه در تمرين‌ها خيلي خوب و با انگيزه بودم به ليست 18 نفره هم راه پيدا نمي‌كردم چون واقعا همه بچه‌ها آماده بودند و خوب كار مي‌كردند كه راه پيدا كردن به ليست 18 نفره تيم هم سخت بود اما بعد از چند بازي كه در ليست 18 نفره نبودم توانستم نظر كادر فني را جلب كنم و به نيمكت نزديك شوم. بعد از آن هم حضور در بازي با شاهين بوشهر خيلي برايم خاطره انگيز بود و خوشحالم كه هواداران هم از بازگشتم خوشحال بودند.»

 

ابراهيم شكوري كه از پيروزي و صدرنشيني پرسپوليس خيلي خوشحال به نظر مي‌رسد معتقد است تيمش با يك بازي منطقي موفق شد 3 امتياز ديگر كسب كند: «در بازي با شاهين بوشهر تيم ما توپ و ميدان را در اختيار داشت و فقط از زماني كه 10 نفره شديم حريف فرصت پيدا كرد و فشار مي‌آورد كه اين مساله هم كاملا طبيعي بود. به هر حال هم حريف 2 گل عقب بود و هم ما 10 نفره بوديم كه باعث شد ما به عقب برويم. اما در كل پيروزي حق ما بود و به آن رسيديم.»

شكوري علت اصلي زيبا نبودن بازي‌هاي پرسپوليس را هم فشردگي بازي‌ها و خستگي بازيكنان مي‌داند: «با توجه به اين كه بازي‌ها به هم نزديك هستند و تيم ما در زماني حدود 10-12 روز 4 بازي انجام داد طبيعي بود كه بدن بچه‌ها تحليل برود. براي همين تيم ما تلاش مي‌كند بعد از گل از آن محافظت كند تا به امتيازات لازم برسد. در حال حاضر براي ما كسب امتيازات اهميت دارد و اگر بتوانيم قهرماني نيم فصل را به دست بياوريم مطمئنا قهرمان ليگ دهم مي‌شويم.»

مدافع پرسپوليس كه حفظ صدرنشيني را سخت‌تر از صدرنشين شدن مي‌داند معتقد است تجربه بازيكنان مي‌تواند به حفظ اين موقعيت كمك زيادي كند: «من فكر مي‌كنم حفظ صدرنشيني خيلي سخت‌تر از صدرنشين شدن است چون از الان همه تيم‌ها به دنبال پايين كشيدن ما از صدر هستند اما با توجه به اينكه اكثر بچه‌ها باتجربه هستند با تلاش و تمرين‌هاي خوب اين صدرنشيني را حفظ مي‌كنيم تا به خواسته مان كه همان قهرماني است برسيم.»

ابراهيم شكوري بازي با فولاد خوزستان را هم يك بازي خاص معرفي مي‌كند كه پرسپوليس در آن كار سختي دارد: «بازي در اهواز بازي خاصي خواهد بود چون شرايط آب و هوايي اهواز خاص است. در كنار آن ميزبان بودن حريف و حضور تماشاگران پرشور اهوازي كار را سخت‌تر مي‌كند اما ما مقابل همه اين سختي ها مي‌ايستيم و پيروزي ديگري به دست مي‌آوريم.»

 

 

 نمي‌دانم اين فرصت به من داده مي‌شود يا نه اما اگر بازي كردم قول مي‌دهم يكي از بهترين‌هاي ميدان باشم و به پيروزي تيمم كمك كنم.»


در بازي با شاهين بوشهر كاملا مشخص بود كه ابراهيم شكوري انگيزه بالايي براي اثبات خودش و راه پيدا كردن به تركيب تيم دارد چرا كه او در اين بازي چند حركت انفرادي زيبا انجام داد كه حريف را ترساند: «به نظر من حركت انفرادي جزيي از بازي است و فقط در بعضي از بازي‌ها پيش مي‌آيد. در بازي با شاهين بوشهر هم با توجه به اينكه بدن بچه‌ها تحليل رفته بود و من تازه به زمين آمده بودم فرصت اين را پيدا كردم كه با حركت انفرادي رو به جلو حركت كنم. البته كار خاصي نكردم و فكر مي‌كنم از دستم در رفته بود كه اين طور حركت كردم.»

با محروم شدن حميد علي عسگري به احتمال زياد شكوري در بازي با فولاد خوزستان به تركيب اصلي پرسپوليسي‌ها راه پيدا مي‌كند. مدافع چپ پرسپوليس كه هنوز نمي‌داند در آن بازي به ميدان مي‌رود يا نه، از تلاش براي پيروزي تيمش صحبت مي‌كند: «در اين چند روزي كه تا بازي فرصت داريم تمام تلاشم را مي‌كنم كه نظر كادر فني را جلب كنم و مقابل فولاد به ميدان بروم.


 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)