قائم مقام پیشین باشگاه پیکان تأکید کرد که حضورش به عنوان عضو هیئت مدیره پرسپولیس منتفی است.

ابراهیم شکوری در واکنش به حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مقطعی بازیکن و عضو باشگاه پرسپولیس بودم و در زمانی هم عضوی از پیکان. حضور در این دو تیم باعث شد که به ورزشگاه بیایم و بازی امشب دو تیم را ببینم. طبیعی است ما فوتبالی هستیم و این بازی‌ها برای ما جذابیت دارد. درباره موضوع هیئت مدیره پرسپولیس باید بگویم که با توجه به الزامات AFC که باشگاه‌ها باید در بحث هیئت مدیره شرایط لازم را داشته باشند، به من تکلیف شد به هیئت مدیره پرسپولیس بیایم و کمک کنم. خودم می‌دانم که در حال حاضر به لحاظ مالی نمی‌توانم به این باشگاه کمک کنم، من یک عضو ورزشی است و در این خصوص می‌توانم کمک کنم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط و نیاز باشگاه، وزیر ورزش و دوستان در وزارت ورزش گفتند که باید در این باشگاه حضور داشته باشم و من هم سعی کردم قبول کنم. همه ما به عنوان کسانی که در پرسپولیس بازی کردیم و این تیم را دوست داریم، می‌خواهیم این تیم نتیجه بگیرد و بحث مجوز حرفه‌ای این باشگاه تایید شود. فرصت زیادی برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باقی نمانده و باید الزامات AFC رعایت شود. فکر می‌کنم باشگاه پرسپولیس نیاز دارد که یک شرایط باثباتی را داشته باشد.

شکوری در پاسخ به این سوال که حکم او برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس ابلاغ شده است؟ گفت: من خیلی در جریان نیستم و با توجه به زمان پیش رو، فکر می‌کنم حضور من در پرسپولیس منتفی باشد. زیاد اصراری به آمدن نداشتم فقط به خاطر تکلیفی بود که به من شده بود می‌خواستم به پرسپولیس کمک کنم. به عنوان کسی که پرسپولیس را دوست دارم هر زمان که بخواهند سعی می‌کنم کمک کنم.

وی در خصوص اینکه بحث‌هایی در زمان جدایی‌اش از پیکان مطرح شد که از میزان حقوق‌اش در این باشگاه ناراضی بوده و همین‌طور از دریافت مبلغ نجومی توسط مدیرعامل پیکان گله‌مند بود، عنوان کرد: اصلا چنین بحثی نبود. من نمی‌دانم که مدیرعامل پیکان چقدر حقوق می‌گیرد و صحبت در این باره غیرحرفه‌ای است. همان روز هم صحبت کردم، در بعضی مواقع انسان‌ها نمی‌توانند با هم کار کنند. مشکلی هم نیست و برای پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم. نتایج پیکان بد نبوده و امیدوارم این تیم‌ها حفظ شوند چون باشگاه‌های بازیکن‌سازی هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)