مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه با خارج شدن نامش از لیست پرسپولیس به این تیم کمک می کند، گفت: برای مداوای پای مصدومم به آلمانی می روم.

 

 ابراهیم شکوری گفت: من در بازی با گسترش فولاد دچار مصدومیت شدم و به فیزیوتراپی پرداختم. فکر می‌کردم که دیگر مشکلی ندارم اما در تمرین دیروز دچار مصدومیت شدم و نتوانستیم به تمرین خود ادامه بدهم.

وی در ادامه افزود: به علت مصدومیت مجبور شدم اردوی پرسپولیس را ترک کنم به همین خاطر امروز صبح همراه دایی به تهران بازگشتم.

مدافع مصدوم پرسپولیس در مورد شرایط اردوی اردبیل اظهارداشت: در اردبیل همه شرایط خیلی خوب بود از مسئولان هتل گرفته تا زمین همه سنگ تمام گذاشتند و باعث شدند ما با آرامش کار کنیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازیکنان جدید هم خیلی خوب با جو تیم آشنا شدند. خود من با اکثر آنها دوست بودم اما متأسفانه وضعیت پایم باعث شد تا دیگر نتوانم در کنار آنها باشم.

شکوری در ارتباط با اینکه احتمال دارد نامش از لیست پرسپولیس خارج شود، اینگونه توضیح داد: متأسفانه پایم آسیب دیده و قرار شده است تا به همراه تیم به آلمان بروم و آنجا تحت مداوا قرار بگیرم. اگر من بدانم که با خارج شدن نامم از لیست پرسپولیس این تیم موفق خواهد شد حتما این کار را خواهم کرد. مطمئنا اگر نظر پزشک این باشد که نمی‌توانم بازی کنم خودم از پرسپولیس می‌روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)