مرجع خبری پرسپولیس : مدافع پرسپولیس می گوید فوتبال عوض شده و به سمت حرفه ای شدن پیش می رود به همین دلیل فوتبالیست های داخلی به فکر پول هستند و کمتر به خاطر عشق به پیراهن بازی می کنند.

 

ابراهیم شکوری مدافع چپ پای پرسپولیس مدعی شد که تیم حمید استیلی مشکل بدنی ندارد بلکه به دلیل بدشانسی در بازیهای گذشته نتیجه نگرفته اما با تلاش بیشتر سرخپوشان به زودی در جمع مدعیان لیگ حاضر خواهد شد.

*از شرایط پرسپولیس در حال حاضر صحبت می کنی؟

 

 

– خدا را شکر وضعیت ما خوب است. بعد از 2 برد متوالی وضعیت ما خیلی خوب است و این وقفه ای که در لیگ ایجاد شد یک مقدار مشکل ایجاد کرده که امیدوارم با تدابیر کادر فنی وضعیت بهتر شود.

 

*این وقفه کمک نمی کند که تیم هماهنگ تر و آماده تر شود؟

– این وقفه هم می تواند مثبت باشد هم منفی. تیم ما با 2 برد متوالی روی دور برد  افتاده بود که این وقفه یک مقدار روند ما را خراب می کند. از طرف دیگر می شود در این تعطیلی نقاط ضعف تیم را ترمیم کرده و از جنبه های مثبت این وقفه استفاده کنیم.

 

*این روزها انتقاداتی مبنی بر اینکه پرسپولیس مشکل بدنی دارد مطرح می شود، به نظر تو پرسپولیس مشکل بدنی دارد؟

– خودم فکر می کنم از نظر بدنی مشکل چندانی نداریم. این نظر شخصی من است و بزرگانی که صحبت کرده اند شاید یک چیزی دیده اند اما خودم مشکل بدنی ندارم و کاملا آماده ام. بچه ها هم به نظر نمی رسد مشکل بدنی ندارند. ما در بعضی از بازیها حتی در دقیقه 90 یا 92 هم به گل رسیده ایم. شاید در بعضی از بازیها خستگی و استرس مشکل ساز شده باشد.

 

*چرا نیمکت نشین شده ای؟

– برای من مقابل فجرسپاسی مشکل پیش آمد و نتوانستم بازی کنم که مجتبی شیری بازی کرد و خدا را شکر تیم نتیجه گرفت و بردیم. مربی به ترکیب تیم برنده دست نمی زند و مقابل صبای قم هم با همان ترکیب بازی کردیم و بردیم اما طوری تمرین می کنم که خودم را به کادر فنی تحمیل کنم.

 

*اردویی که خارج از تهران دارید چقدر به شما کمک خواهد کرد؟

– فکر می کنم با توجه به اینکه ملی پوشان ما نیستند باید تنوع ایجاد می شد و احساس می کنم کادر فنی هم به همین دلیل تصمیم گرفته به  اردو برویم تا بتوانیم در محیط دیگری کار  کنیم. امیدوارم این اردو برای تیم مثبت باشد.

 

*چرا پرسپولیس مثل گذشته کوبنده ظاهر نمی شود؟

– فکر می کنم فوتبال نسبت به گذشته تغییر کرده است آن زمان بازیکنان خیلی خوبی بودند اما الان فوتبال عوض شده و پیشرفت کرده است و  تیمها قوی تر از قبل شده اند و فوتبال به سمت حرفه ای شدن می رود. الان هر بازیکنی نمی آید به عشق پیراهن پرسپولیس بازی کند و اکثر آنها دنبال پول هستند. قدرت فوتبال دیگر فقط در استقلال و پرسپولیس نیست و تیمهای دیگر هم قوی شده اند و کار سخت شده است.

 

*پرسپولیس به جمع مدعیان قهرمانی اضافه می شود؟

– صددرصد. ما اگر 2 برد دیگر بیاوریم به تیمهای صدرنشین اضافه می شویم. تا  الان هم  بدشانسی آوردیم چون تیمهای دیگر مثل ما بازی نمی کنند اما نتیجه می گیرند. الان تیم ما روی دور برد افتاده و امیدوارم با کمک هواداران این روند را حفظ کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)