مرجع خبری پرسپولیس : ابراهیم شکوری گفت: این درست که خود ما موقعیت هایی را از دست داده ایم، اما وقتی در یک بازی دو پنالتی را برای شما نگیرند، در عمل شانس زیادی برای شما باقی نمی ماند.

 

مدافع چپ پای پرسپولیس درباره بازی با ذوب آهن گفت: قصد دفاع از خودمان یا توجیه نتیجه را ندارم. ما فرصت هایی داشتیم که به واسطه آنها باید به گل می رسیدیم.

 

یکی از این فرصت ها در اختیار خود من بود، اما نمی توانیم از این نکته هم بگذریم که اگر آن دو پنالتی گرفته می شد، شرایط فرق می کرد. گاهی یک تیم همینطور مزد برتری خود را می گیرد و ما از این مسئله محروم شدیم.

 

شکوری در ادامه درباره تغییر شکل بازی خود در دیدارهای اخیر گفت: این مورد را مدیون اعتماد مصطفی دنیزلی هستم. اینکه بر سر هر مسئله کوچکی در جریان بازی یک چالش بزرگ برای بازیکن ایجاد نمی کند. این باعث شده که حداقل خودم با فکر آزادتری در بازی ها حاضر شوم و تفاوت در فوتبالم به خاطر آزادی عملی است که دارم.

 

مدافع سرخپوشان در پایان افزود: حساب دربی از همه بازی ها جدا است. سال قبل دو دربی را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم. گل درست ما قبول نشد و فکر نمی کنم پنجشنبه دوباره این اتفاق بیفتد. با این وجود ما باید با توجه به بازی های خوبی که انجام می دهیم از این برتری استفاده کنیم و به گل برسیم تا هیچ چیز به اما و اگر واگذار نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)