مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد حضور حمید علی عسکری در سمت چپ خط دفاعی ارتباط مستقیمی با عدم آمادگی مدافعین این تیم برای حضور در ترکیب ثابت پرسپولیس دارد.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می شود از شرکت در درگیری ها هراس دارد و همین عامل باعث شده علی دایی از یک بازیکن غیرتخصصی در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند گفت: «مصدومیت من تمام شد و هیچ ترسی از بازی کردن ندارم. حضور علی عسگری در سمت چپ خط دفاعی به خاطر عدم آمادگی من است و باید تلاش خود را برای جلب نظر دایی دو چندان کنم»

 

شکوری می گوید: «مطمئن باشید اگر دایی از من می خواست در سمت راست بازی کنم حتما این کار را می کردم. حمید هم مثل من بازیکن است و تابع نظر کادرفنی و شخص علی دایی»

 

مدافع پرسپولیس در خصوص کری خوانی استقلالی ها در فاصله 21 روز مانده به دربی پایتخت می گوید: «مطمئن باشید ما مقابل هر تیمی مشکل داشته باشیم، مقابل استقلال قطعا برنده خواهیم بود. استقلالی ها چون در زمین حرفی برای گفتن ندارند، با کری خواندن سعی دارند خودشان را در بورس نگه دارند!»

 

شکوری در خصوص دور شدن پرسپولیس از صدر جدول می گوید: «ما هنوز یک بازی مستقیم با ذوب آهن داریم که شش امتیازی خواهد بود و به طور قطع قهرمان نیم فصل از دل این بازیکن مشخص خواهد شد»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)