مرجع خبری پرسپولیس : ابراهیم شکوری گفت: آنهایی که به دانشگاه رفته اند می دانند که وقتی شما وارد دوره کارشناسی ارشد می شوید، برای شما یک معافیت جدید صادر می شود.

 

مدافع پرسپولیس در اعتراض به اخباری که این روزها پیرامون مشمول بودن او و انتقالش به تیم های نظامی مطرح می شود گفت: واقعا تعجب می کنم، روزهای اول فکر می کردم شوخی است.

یعنی باورم نمی شد که بعضی خبرنگاران فکر کنند، در حالی که دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت ورزش هستم، روی مشمول بودن و سرباز شدنم حساب کنند تا اینکه بخواهند آن را بطور جدی در روزنامه ها مطرح نمایند.

 

چپ پای پرسپولیس در ادامه در پاسخ به این سوال که شاید کم بازی کردنش دلیل بروز این شایعات باشد، گفت: اول اینکه من نسبت به سال قبل بیشتر بازی کردم. از سوی دیگر این یک مساله داخلی است. بالاخره سرمربی است که تصمیم می گیرد چه کسی بازی کند و چه کسی بازی نکند.

 

این موضوع ربطی به مسائل دیگر پیدا نمی کند. من دانشجو هستم، معافیت تحصیلی دارم. در تهران مرکز هم تحصیل می کنم و همه خبر دارند. مدارک من هم در سازمان لیگ است و جای بحث ندارد که مشمول نیستم تا بخواهم به تیم های نظامی بروم، البته پیشنهاد داشته ام ولی دلم نمی خواهد پرسپولیس را ترک کنم چون این تیم را دوست دارم و قصد دارم تحصیلم را ادامه بدهم و بعد از کارشناسی ارشد برای دکترا هم برنامه دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)