مرجع خبری پرسپولیس : مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس در بازی برابر شاهین در بوشهر عملک رد قابل قبولی را ارائه داد. وی در خصوص بازی با شاهین، فولاد و حضور در تیم ملی گفتگویی انجام داد که از حضورتان می گذرد:

بازی با شاهین چطور بود؟

کل تیم خوب کار کرد، با توجه به باخت اتفاقی که مقابل تیم شاهین بوشهر در فصل گذشته برای ما رقم خورده بود، همه بچه ها هم قسم شده بودند تا نشان دهند آن باخت یک حادثه بوده و من خودم واقعا یک سال، لحظه شماری می کردم که این تیم را در مقابل تماشاگرانشان شکست دهیم تا کمی دل هواداران را بدست آوریم. این بازی در شرایطی انجام شد که بهتر است راجع به آن صحبتی نکنم.

آیا این موضوع که «اگر بازیکنان پرسپولیس بخواهند خوب بازی کنند، ستاره آن دیدار می شوند» را قبول داری؟

صددرصد. هر بازیکنی دوست دارد بهترین بازی خودش را ارائه دهد اما بعضی روزها متاسفانه نمی شود ولی این روندی که ما در پیش گرفته ایم، اگر بتوانیم این شرایط را حفظ کنیم، یقینا به زودی به صدر جدول می رسیم.

سمت چپ را خوب پوشش دادی، مخصوصا زمانی که عماد رضا به شما نزدیک می شد، نظرت چیست؟

عماد رضا فوروارد باهوشی است اما به نظر من، ما مهاجمانی داریم که خیلی بهتر از او هستند، رضایی، نوروزی، فشنگچی و هاشمیان دوندگی و تلاش بیشتری در زمین دارند. عماد رضا تنها در یک ضربه کاشته موفق بود و در دیگر دقایق بازی کار خاصی انجام نداد. خدا را شکر دفاع ما هم روز خوبی را پشت سر گذاشت.

آیا قصد حضور در تیم ملی را نداری؟

نیم فصل دوم را با این ذهنیت آغاز کردم که بازی به بازی بهتر شوم و نظر کادر فنی پرسپولیس را جلب کنم. کارشناسان و کادر فنی تیم ملی نیز باید در مورد من نظر بدهند. ضمن اینکه بازی های آسیایی نزدیک است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنم و سعی دارم با بازی های مطلوب تر، به تیم ملی برسم و مطمئنا آرزوی من بازی در تیم ملی می باشد.

با کدام بازیکن در جناح خودت راحت بازی می کنی؟

امیر حسین کمک خوبی برای حرکت های هجومی و دفاعی تیم در جناح چپ است و در بازی با شاهین نیز هادی در این پست خوب بازی کرد و این منطقه را پوشش داد. چون اگر کمک آنها نباشد، بازی من به چشم نمی آید.

سانتر از جناحین یکی از تاکتیکی های اصلی پرسپولیس از گذشته تاکنون بوده، چرا گاهی اوقات این تاکتیک کمرنگ می شود؟

ما تمرینات مناسبی را در این زمینه انجام می دهیم اما با توجه به سیستم بازی تیم و نوع مهاجمانی که داریم، سانترهای بلند از جناحین به صلاح نیست و ما باید با سانترهای کوتاه و تیز مهاجمان سرعتی تیم را تغذیه کنیم اما با حضور وحید هاشمیان باید از این تاکتیک بیشتر بهره ببریم.

حرف آخر…

امیدوارم هواداران به ما کمک کنند. بارها گفته ام که پرسپولیس همیشه با هوادارانش موفق است و از آنها می خواهم در بازی با فولاد ما را تنها نگذارند تا بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)