مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقبال هواداران پرسپولیس از هواداران استقلال بهتر است و با توجه به نتایجی بدی که گرفته هواداران همچنان از تیم ما حمایت می‌کنند و به  استادیوم می‌آیند

 

ابراهیم شکوری اظهارداشت: اطمینان دارم هواداران پرسپولیس برای بازی مقابل الاتحاد به استادیوم می‌آیند و تیم ما را حمایت می‌کنند. ما برای صعود از گروهمان به 3 امتیاز این بازی احتیاج د اریم و به هواداران قول می‌دهم اگر به استادیوم بیایند پرسپولیس نتیجه دلخواه آنها را کسب کند.

 

وی درباره دیدار پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: نیمه اول موقعیت های گلی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم. نیمه دوم هم مس جلو کشید و بازی جوانمردانه‌ای را مقابل پرسپولیس ارائه داد.

 

به اعتقاد من مس یکی از بهترین تیمهای لیگ است که در آزادی فوتبال پایاپایی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت و به دنبال 3 امتیاز بود نه ضدفوتبال و گرفتن یک امتیاز از پرسپولیس.

 

شکوری درباره مصدومیت‌های پی در پی مدافعان پرسپولیس افزود: در چند ماه اخیر 4 مدافع پرسپولیس از ناحیه دنده مصدوم شده‌اند که این موضوع واقعا عجیب است. چنین اتفاقاتی شاید هر 10 سال یکبار رخ دهد اما در ادامه بدشانسیهای پرسپولیس حیدری هم مثل من و نورمحمدی و محمد با شکستگی دنده مواجه شد. من هم دیروز چندان شرایط بازی نداشتم اما وقتی پرسپولیس مشکل داشت نمی‌توانستم تیم را تنها بگذارم.

 

مدافع پرسپولیس ادامه داد: در دیدار مقابل مس موقعیت‌ خوبی داشتیم که خودمان را بالا بکشیم اما فرصت خوبی را از دست دادیم و حالا کارمان برای گرفتن سهمیه واقعا دشوار شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)