مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: وقتی تیم محبوبم گل می‌خورد نمی‌توانم خوشحالی کنم، خوشحالی من بعد از گل سایپا کار درستی نبود.

ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با تسنیم در مورد تساوی تیم‌های سایپا و پرسپولیس، حواشی این بازی، درگیری میلاد میداودی با هواداران پرسپولیس، وضعیت سایپا در لیگ امسال و … صحبت‌های زیر را انجام داد:

 ابتدا در مورد تساوی سایپا و پرسپولیس صحبت کن.

فکر می‌کنم بازی را بد شروع کردیم و باتوجه به جوانی سایپا دو گل از پرسپولیس دریافت کردیم اما رفته‌ رفته سوار بر بازی شدیم و توانستیم بازی باخته را مساوی کنیم هر چند می‌توانستیم برنده بازی هم باشیم اما داور یک گل سالم ما را نپذیرفت.

 این مساوی به ضرر شما بود یا پرسپولیس؟

به اعتقاد من می‌توانستیم پیروز میدان باشیم و با توجه به اینکه میزبان بودیم فکر می‌کنم این مساوی به ضررمان بود.

 چرا در شادی‌های بعد از گل سایپا شرکت نمی‌کردی؟

بالاخره من پرسپولیسی هستم. فوتبالم یک روز تمام می‌شود اما علاقه‌ام به پرسپولیس که کم نمی‌شود. وقتی تیم محبوبم گل می‌خورد نمی‌توانم خوشحالی کنم. خوشحالی من بعد از گل سایپا کار درستی نبود.

 پس به خاطر تعصبت به پرسپولیس مچ بند قرمز بسته بودی؟

من به پرسپولیس تعلق خاطر دارم و پرسپولیسی هستم. درست است که الان بازیکن سایپا هستم و در تیم خودم بازی می‌کنم اما نمی‌توانم علاقه‌ام را به پرسپولیس پنهان کنم.

 و حتماً به خاطر همین تعلق خاطر بود که میداودی برای هواداران پرسپولیس کری‌ خواند!

این کری‌خوانی‌ها در همه جا وجود دارد. البته میداودی در کری‌خوانی زیاده‌‌روی کرد و هواداران هم به همین صورت.

 قضیه نشان دادن عدد «شش» توسط تو به هواداران استقلال چیست؟

همانطور که قبلاً گفتم به تلافی حرکت میداودی در بازی بعدی که با استقلال انجام بدهم به سمت هواداران این تیم عدد شش را نشان می‌دهم.

 در رختکن با میداودی دعوا نکردی؟

نه! بالاخره میداوی بازیکن استقلال بوده و هرکسی هم مسئول کار خودش است اما من در بازی بعدی که مقابل استقلال خواهیم داشت هم عدد شش و هم عدد سه را به هواداران استقلال نشان می‌دهم. فقط ناراحتم که چرا در بازی رفت و بعد از گلی که به استقلال زدم چرا این کار را انجام ندادم!

 شرایط این فصل سایپا چطور بود؟

سایپا امسال نسبت به دیگر تیم‌ها بودجه کمتری داشت و به خاطر بی‌پولی در نیم‌فصل سه بازیکن اصلی تیم یعنی کاوه‌ رضایی، بابک حاتمی و سیدمهدی سیدصالحی را از دست دادیم. ما با این شرایط عالی کار کردیم و با وجود بی‌پولی هیچ‌وقت اعتراض نکردیم.

 پرسپولیس چطور؟

چون خودم بازیکن هستم نمی‌توانم در مورد بازیکنان پرسپولیس حرف بزنم اما از تیم و باشگاهی که در یک فصل چهار مربی و مدیرعامل عوض می‌کند بیشتر از این انتظار نمی‌رود. هر تیمی در دنیا به اندازه پرسپولیس حاشیه داشت نمی‌توانست روی پا بایستد اما پرسپولیس با این حواشی حداقل نشکست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)