پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که سقوط نکند اما استقلال به دسته سه هم رفته است.

ابراهیم شکوری  در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: دو شکست بد آوردیم و مستحق باخت هم نبودیم اما دو شکست متوالی مقابل استقلال و نفت تهران داشته‌ایم و نمی‌توانیم کاری در مورد این دو شکست انجام بدهیم. باید خودمان را برای بازی‌های آینده آماده کنیم و هفته بعد هم با فولاد خوزستان بازی داریم که صدنشین است و از شانس‌مان است که با تمامی صدرنشینان بازی داریم.

مدافع تیم سایپا در مورد اینکه این فصل بهتر از قبل نتیجه گرفته‌اند، گفت: بله از خیلی از تیم‌ها بهتر نتیجه گرفته‌ایم و شاید به همین دلیل هم داوری‌ها اکنون به ضرر ما شده است. در بازی با استقلال پنالتی مسلم ما را نگرفتند و روی خود من خطا شده بود.

شکوری تصریح کرد: این دو بازی تمام شد، اکنون باید به دنبال بازی‌های آینده باشیم. دو بازی حساس را واگذار کردیم ولی هنوز بازی‌های زیادی باقی‌مانده و اگر بتوانیم در ادامه راه موفق شویم شانس کسب سهمیه آسیا را هم داریم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد شرایط بد این تیم در لیگ برتر ، گفت: من هم به عنوان یک بازیکن قدیمی این تیم از وضعیت پرسپولیس ناراحتم اما حرف زدن من و دیگران هیچ دردی را از این تیم درمان نمی‌کند و فقط شرایط را بدتر خواهد کرد. اکنون که پرسپولیس نمی‌تواند بازیکنان جدید دیگری بگیرد پس باید هواداران از این تیم حمایت کنند تا در ادامه راه پرسپولیس موفق شود.

شکوری در مورد در اینکه پرسپولیس در خطر سقوط به لیگ دسته اول هم قرار دارد، گفت: پرسپولیس آنقدر تیم بزرگی است که سقوط نمی‌کند. استقلال تجربه حضور در لیگ دسته سه را هم داشته اما پرسپولیس هرگز سقوط نمی‌کند و قطعا با حمایت هوادارانش وضعیتش مناسب خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)