بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: این افرادی که می آیند و فحاشی می کنند طرفدار واقعی نیستند.

کاوه رضایی دیروز سرانجام استقلال را به عنوان تیم آینده اش انتخاب کرد. پروسه پیوستن او به آبی پوشان پایتخت بسیار جنجالی بود چرا که ابتدا با رقیب سنتی استقلال ، یعنی پرسپولیس وارد مذاکره شد و پس از به توافق نرسیدن با آنها راهی استقلال شد.

حدود دو سال قبل ابراهیم شکوری که با کاوه رضایی در تیم سایپا هم تیمی بود در پست اینستاگرامی و به شوخی اعلام کرد که اجازه نمی دهد کاوه رضایی به استقلال برود چرا که مدیر برنامه هایش است. البته محتوای این پست کاملا نشان می داد که شکوری حرف هایش را جدی نزده است اما حالا بعد از گذشتن مدت زمان زیادی پست او در رسانه ها پخش شده است و همین مساله باعث شده برخی از هواداران استقلالی به صفحه اینستاگرام این بازیکن هجوم بیاورند.

در همین رابطه ابراهیم شکوری  اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که پستی که این روزها در حال دست به دست شدن است برای دو سال پیش است وقتی که من و کاوه با هم  هم تیمی بودیم. آن موقع من فقط من باب شوخی و مزاح آن پست را گذاشتم و اصلا هیچ منظوری هم پشت سر حرفم نبود.

وی در ادامه افزود: از طرفی فکر می کنم هوادار تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس بودن شخصیت و اصالت می خواهد و همینطور شما نمی توانید بگویید هوادار یکی از این دو تیم بزرگ هستید. این افرادی که می آیند و فحاشی می کنند طرفدار واقعی نیستند. آنها باید بدانند در این فضا بچه و زن هم وجود دارد و نباید این فحاشی ها و بی احترامی ها علنی و گفته شود. احترام در فوتبال از همه چیز مهم تر  است .

بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل همین رفتارهای نادرست در صفحات مجازی است که آبروی ما ایرانی ها در خطر است. باز هم می گویم از پستی که گذاشتم هیچ منظوری نداشتم و فقط یک شوخی ساده بود. من خیلی از دوستانم استقلالی هستند و هیچ مشکلی با آنها ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که کاوه رضایی در اصل استقلالی است یا پرسپولیسی، اذعان داشت: باور کنید نمی دانم کاوه طرفدار چه تیمی است. اصلا نمی دانم استقلالی است یا خیر. حتی بعد از اینکه به استقلال پیوست با او تماس هم نداشتم ما فقط در سایپا با یکدیگر هم تیمی بودیم.

شکوری در پایان درباره وضعیت خودش گفت: من با سایپا انشاالله در لیگ شانزدهم حضور پیدا خواهم کرد ودر این تیم ماندم امیدوارم که بتوانم امسال هم نمایش خوبی داشته باشم و کادر فنی را راضی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)