اگر بودم به برزیلی ها شوک می دادم

مرجع خبری پرسپولیس : شیث رضایی به قول خودش اگر در بازی تیم ملی ایران و برزیل بود این بازی از هر نظر جذاب از آب در می امد و البته کم گل تر می شود. حالا به چه دلیل او چنین ادعایی دارد ، در مصاحبه آن را مشخص می کند!

 

*با خبر شدیم روبینیو از غیبت تو در بازی ایران و برزیل اظهار تاسف کرده است؟!

بله، به خودم هم زنگ زد و گفت جایم در این بازی خالی است و در نبود من بیشتر گل خواهد زد!

 

*تو چه جواب دادی؟!

گفتم روبینیو خیلی خوش شانسی که افشین قطبی مرا به تیم ملی دعوت نمی کند در غیر این صورت جور در بازی به تو شوک می دادم که دیگر نتوانی فوتبال بازی کنی!

 

*از شوخی گذاشته خیلی دوست داشتی روبه روی روبینیو بازی کنی درست است؟

من روبه روی مجتبی زارعی بازی کرده ام روبینیو که سهل است از شوخی بگذاریم واقعا هر بازیکن ایرانی دوست دارد مقابل ستارگان برزیل به میدان رود اما حسرت از دست دادن این مسابقه را نمی خورم


*یعنی می خواهی بگویی بازی در مقابل تیم و بازیکنان بزرگ برایت مهم نیست ؟

منظورم این است که نباید خودمان را دست کم بگیریم و فکر کنیم خیلی از برزیلی ها کم هستیم ،زمانی که عضو تیم ملی نوجوانان بودم با یکی از تیم های خوب باشگاهی برزیل به میدان رفتم و انصافا چیزی از انها کمتر نداشتیم همراه تیم ملی جوانان هم مقابل تیم ملی جوانان اسپانیا بازی کردیم که در دقایق پایانی بازی را با یک گل واگذار کردیم.


*در این دو تیم هیچ کدام از ستارهای حال حاضر فوتبال دنیا بازی نمی کردند؟

در تیم ملی جوانان اسپانیا تورس بازی می کرد همان موقع من پیش بینی کردم او یکی از بهترین مهاجمان  جهان می شود. مهار او در ان بازی غیرممکن بود.


*کیش خوش می گذارد؟

چه خوشی ؟ ما در هوای گرم و شرجی کیش که قدم زدن هم مشکل است روزی دو جلسه تمرین می کنیم و حسابی سختی می کشیم.


*بهتر نبود در جای خوش اب و هوا اردو می زدید؟

ما کیش را بخاطر امکانات خوبش انتخاب کردیم ،به هرحال تیمی که قهرمانی می خواد باید خودش را با هر شرایطی تطبیق دهد و روزهای سختی پشت سربگذارد.


*ناراحت نیستی بازی ایران و برزیل از حساسیت دربی کاسته است؟

نه هیچ مسابقه ای نمی تواند از حساسیت دربی بکاهد این مسابقه برای ما و استقلالی ها بسیار حساس است و هیچ کدام دوست نداریم بازنده این بازی باشیم.


*برای دربی و بازی قبل از ان با تیم ملوان چقدر اماده اید؟

به نظر من خوب شد بازی با ملوان به تعویق افتاد،این طور بازی کردن نوروزی و رضایی هم وجود دارد.باید قبول کرد پرسپولیس با این دو بازیکن تیم تر است و بهتر می توانیم نتیجه بگیریم مقابل ملوان هم فقط برای برد به میدان می رویم تا برای دربی از هر نظر آماده باشیم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)