مرجع خبری پرسپولیس : تولد دوباره شيث رضايي در اين بازي اتفاق افتاد . بازيكني كه گرچه اشتباهاتي هم داشت اما خونسردي و اعتماد به نفس اش به كار پرسپوليس آمد.  

* دربي براي ششمين بار با نتيجه مساوي تمام شد تا تماشاگران شعار تباني تباني سر دهند.

– به اعتقاد من اگر 12 بازي ديگر هم يك – يك يا با مساوي ديگري به پايان برسد، به هيچ وجه تباني نيست. تماشاگران مي‌توانند قبول كنند بازي مساوي باشد و يك بازيكن در دقيقه 80 يا 90 موقعيت گل داشته باشد و آن را هدر دهد؟! به ابوالفضل قسم اگر من باشم چنان ضربه‌اي به توپ مي‌زنم كه تور دروازه‌هم پاره شود.

* در مجموعه نتيجه را عادلانه مي‌داني؟

– شما مي‌دانيد كه تيم ما قبل از بازي از نظر مسائل حاشيه‌اي و روحي رواني در چه وضعيتي قرار داشت. خيلي‌ها فكر مي‌كردند كه استقلال به راحتي پرسپوليس را مي‌برد، اما ما قبل از بازي همدل و متحد شديم تا به خاطر سربلندي هواداران با تمام وجود بازي كرده و نتيجه خوبي بگيريم. حتي اگر يك سري اتفاقات نبود مي‌توانستيم برنده اين بازي باشيم.

  *در اين دربي با غرور و اعتماد به نفس خاصي بازي مي‌كردي.

 – بالاخره اين هشتمين دربي من در طول 6 سال حضورم در پرسپوليس بود كه يك گل و يك پاس گل هم در بازي قبلي از خودم برجاي گذاشته بودم. من با پيراهن صبا هم يك گل به استقلال زدم و دربي به هيچ عنوان براي من بازي سخت و دشواري نيست. من دوست دارم در دربي بازيكني باشم كه با قدرت مقابل مهاجمان استقلال ايستادگي مي‌كند. شايد هواداران هم از من چنين انتظاري دارند. البته بعضي‌ها عنوان كرده‌اند قصد من اين بوده كه تيم حريف را كوچك كرده يا تحقير كنم ولي انصافا هرگز به دنبال اين مسائل نبوده‌ام. اگر هم اين مدلي بازي مي‌كنم نبايد سوءتفاهم شود چون سبك بازي من همين است.   

*در بازي قبل كاپيتان پرسپوليس نبودي ولي چه اتفاقي افتاد كه كرانچار تغيير عقيده داد؟

 – اين نظر سرمربي بود كه در بازي قبل مجتبي شيري كاپيتان باشد، شايد هم سرمربي تصميم بگيرد در بازي بعدي روي سكوها باشم. من از حاشيه‌ها فراري هستم و در بازي‌هايي كه در ليست 18 نفره هم جايي نداشتم هيچ حرفي نزدم و ضمن احترام به تصميم كادر فني به خاطر شرايط تيم و مردم سكوت كرده‌ام تا مبادا بگويند شيث رضايي دوباره برگشت و با كارها و حرفهايش تيم را به حاشيه مي‌برد.

* وقتي بازيكنان استقلال مدعي بودند با نتيجه خوبي پرسپوليس را مي‌برند، جواب خاصي داشتي؟

– آنها قبل از دربي در مصاحبه‌هايشان گفته بودند به راحتي پرسپوليس را شكست مي‌دهيم، 6 تايي مي‌كنيم و از اين حرف‌ها… آيا واقعا آنها توانايي چنين كارهايي را دارند؟! من مطمئنم جواب اين سئوال چيزي نيست جز خير و هرگز.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)