فقط به قهرمانی فکر می کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : من در مورد خودم حرفی نمی زنم. به عقیده من دفاع تیم ملی عملکرد خوبی داشت و نیازی به مهره جدید ندارد.

 

شیض رضایی که این روزها به یکی از مهره های قابل اتکای دایی در خط دفاعی تبدیل شده است، از حالا سه امتیاز بازی با پاس را کنار گذاشته و معتقد است که پرسپولیس می تواند در پایان هفته هشتم مجددا به صدر جدول بازگردد: «هدف ما قهرمانی است و برای رسیدن به این منظور هیچ ترسی از حریفان نداریم. برای 3 امتیاز این مسابقه برنامه کاملا و جامعی داریم و مطمئنم می توانیم پاس را با شکست بدرقه کنیم»

 

در حالی که حرف و حدیث های فراوانی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر بازی های تدارکاتی تیم ملی وجود دارد، کاپیتان دوم پرسپولیس این پروسه زمانی را به ضرر تیمش نمی داند:


«بر خلاف آنچه گفته می شود، این تعطیلی اثر منفی روی تیم ما نگذاشته و بر عکس با تمرینات به موقع و اردویی که در مشهد برگزار کردیم، توانستیم از لحاظ بدنی به فرم ایده آل برسیم»

 


شیث رضایی که یکی از ستاره های فعلی لیگ برتر و باشگاه پرسپولیس به شمار می رود، در مورد حضور ستاره های فروان در لیگ دهم می گوید: «به نظر من در فوتبال ایران ستاره ها نقش زیاد مهمی ندارند. در فوتبال اتحاد تیمی بسیار جدی و با ارزش است. به نظر من رمز موفقیت پرهیز از حاشیه و اتحاد تیمی است»

 

شیث که به نظر بسیاری صلاحیت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، در این باره گفت: «من در مورد خودم حرفی نمی زنم. به عقیده من دفاع تیم ملی عملکرد خوبی داشت و نیازی به مهره جدید ندارد. امیدوارم این روند تا جام ملت های آسیا ادامه یابد تا تیم ملی به هدف اصلی خود که قهرمانی است دست یابد»

شیث رضایی ادامه داد: «به هر حال بازی با کره جنوبی نشان داد که تیم ملی در فرم ایده آلی قرار دارد و کادرفنی این تیم با حفظ مهره های کارآمدی که دارد، حرف های زیادی برای گفتن در معتبرترین تورنمنت آسیا خواهد داشت. در هر صورت برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)