مرجع خبری پرسپولیس : اردوي كيش با آن هواي گرم و طاقت‌فرسا حرف و حديث‌هاي زيادي داشت اما در مجموع بازيكنان تيم از اين اردو راضي به‌نظر مي‌رسند. اين اردو هم به‌لحاظ فني مثبت بود و هم توانست از بعد روحي بازيكنان را بازسازي كند.

 

مسابقات جهاني واليبال در اردوي كيش پرسپوليس هم تاثيرات خود را نشان داد تا جو كري‌خواني بين 2 تيم شيث رضايي و علي دايي به‌وجود آيد. مازندراني‌ها هميشه واليباليست‌هاي قهاري هستند، به همين دليل هم تيم شيث يك بار تيم دايي را شكست داد و يك مرتبه هم به ياران دايي باخت. او در مورد اردو و بازي ملوان مي‌گويد:

در مورد اردوي كيش كمي صحبت كنيم.
■ اردوي خيلي خوبي بود. من معتقدم تيمي كه هدف مشخصي دارد و مي‌خواهد به نتيجه برسد بايد در تمام شرايط خود را آماده نگاه دارد. اين فاصله تعطيلي ليگ فرصت خوبي بود تا در آماده‌سازي تیم برای بازی های پیش رو تلاش کنیم.

 


اما خيلي‌ها از گرما مي‌ناليدند.
■ هوا خيلي گرم بود. حتي براي قدم زدن هم مشكل وجود داشت اما با اين‌حال ما روزي 2 جلسه جدي تمرين مي‌كرديم. در اين شرايط كمي نارضايتي پيش مي‌آيد اما هميشه بايد هدف را در نظر داشت.

به نظر تو برگزاري اردو در اين هواي كيش ضروري بود؟
■ برگزاري اردو به من ربطي ندارد. تصميم را باشگاه مي‌گيرد و من هم مثل ساير بازيكنان تابع باشگاه و كادر فني هستم اما به هرحال اين اردو مفيد بود. يعني هيچ اردويي نمي‌تواند بي تاثير باشد. ما در اين اردو روي نقاط ضعف تيم كار كرديم و خيلي از مشكلات برطرف شد.

گويا به لحاظ روحي هم اين اردو خيلي بار مثبتي داشته.
■ بعد از دو تساوي بد و از دست دادن 4 امتياز، تيم شرايط روحي مناسبي نداشت و اين اردو ريكاوري خوبي به لحاظ روحي براي همه بازيكنان تيم محسوب مي‌شد. فضاي صميمي و شادي در تمام روزهاي اردو حاكم بود و بچه‌ها روحيه تازه‌اي گرفتند.

جو مسابقات واليبال روي شما هم تاثير گذاشته بود كه هر روز واليبال بازي مي‌كرديد؟
■ واليبال هميشه مزه مي‌دهد. در كيش هم حسابي واليبال بازي كرديم. بازي‌هايي كه انجام مي‌داديم هيجان خاصي داشت ولي تحت تاثير جو مسابقات جهاني نبوديم.

چند بار تيم دايي را برديد؟
■ يك بار برديم و يك بار هم باختيم. بالاخره بازي همين است ديگر. برد و باخت هميشه وجود دارد.

كري‌خواني‌هايت در اين واليبال‌ها جالب بود. مثل اينكه رابطه‌ات با دايي خيلي خوب شده.
■ خدا را شكر. در اين اردو در كنار تمام شوخي‌ها و كري‌خواني‌هايي كه وجود داشت احترام متقابل هم رعايت مي‌شد. كوچك‌ترها به بزرگ‌ترها احترام مي‌گذاشتند و بزرگ‌ترها هم هواي كوچك‌ترها و تازه‌واردها را داشتند.

اما به نظر مي‌رسد رابطه‌ات با دايي از هميشه بهتر است.
■ رابطه من با علي آقا قبلا هم خوب بود و مشكل نداشتيم.

اما همه مي‌گفتند اختلافات سرمربي با تو به زمان سايپا برمي‌گردد.
■ خدا را شكر فعلا هيچ اختلافي وجود ندارد. اختلافات سايپا تمام شد و رفت، خوب نيست باز اين مساله مطرح شود.

وضعيت ابرويت در چه حالي است؟
■ يك شكستگي كوچك بود و در حال حاضر هم بهتر است. در تمرين دست حلافي به صورتم برخورد كرد و بالاي ابرويم شكست اما خدا را شكر چيز مهمي نبود.

بازي با ملوان را چطور ارزيابي مي‌كني!
■ بعد از دو تساوي ما به يك برد نياز داريم و اين برد مي‌تواند روحيه تيم را بالاتر ببرد. برد در اين بازي براي ما مهم است و ما را به كورس صدرنشيني نزديك مي‌كند.

فكر مي‌كنيد بتوانيد ملوان را شكست دهيد؟
■ از اين سوال اصلا خوشم نيامد و جواب هم نمي‌دهم.

نظرت راجع به بازي برزيل چيست؟ دوست داشتي مقابل برزيل در زمين بودي؟
■ فعلا به ملوان فكر مي‌كنم نه برزيل. سعي مي‌كنم تمركزم را روي اين بازي بگذارم. براي پرسپوليس بازي با ملوان مهم است نه چيز ديگر.

كمي در مورد دربي صحبت كنيم. چطور است؟
■ حرف‌هاي دربي را در زمين مي‌زنم. قبل از دربي بازي با ملوان است و بهتر است روز دربي حرف‌ها را در زمين ببينيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)