پرسپولیس بازنده نبود

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد اشتباهات داوری نتیجه شصت و نهمین شهرآورد تهران را مشخص کرده و تیمش استحقاق شکست در این بازی را نداشته است.

 

شیث رضایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما در بازی امروز بازنده نبود. نمی دانم کمک داور گل صد در صد درست تیم ما را چرا مردود اعلام کرد مطمئنا کارشناسان هم اعتقاد دارند که گل صحیح پرسپولیس به اشتباه مردود اعلام شده است.

 

وی در ادامه افزود: من از عقب دیدم که بازیکن ما در محوطه آفساید قرار نداشت و نمی توانم باور کنم چطور کمک داور تصمیم اشتباه گرفت.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: اگر کمک داور گل ما را به اشتباه مردود اعلام کرده است هرگز نباید خود را ببخشد و اگر هم تصمیم او درست بوده که ما یک بر صفر باختیم و هیچ اعتراضی نداریم.

 

شیث رضایی خاطرنشان کرد: شهرآورد با دیگر مسابقات لیگ تفاوت دارد با این حال داوران نتوانستند قضاوت خوبی داشته باشد ما بازی یک بر صفر برده را به دلیل اشتباه کمک داور با نتیجه یک بر صفر باختیم با این حال این از شایستگی های پرسپولیس کم نمی کند و مطمئن باشید هواداران پرسپولیس در این مسابقه مانند همیشه سربلند بودند هم ما و هم هواداران سر خود را بالا می گیریم چرا که هیچ کس این باخت ما را نخواهد پذیرفت.

 

وی با تاکید دوباره بر اینکه اشتباهات داور سرنوشت شصت و نهمین شهرآورد تهران را تغییر داد افزود: استقلال در 45 دقیقه نیمه دوم حتی یک موقعیت گلزنی را هم نداشت و فقط در یک 15 دقیقه نیمه اول چند موقعیت گل زنی داشت.

 

شیث رضایی در پایان گفت: من برای هوداران پرسپولیس بازی می کنم و همیشه به احترام آنها وارد زمین می شوم امروز هم از آن عذرخواهی می کنم که نتوانستیم برنده از بازی خارج شویم اما ما فقط نتیجه ظاهری را واگذار کردیم و شایسته پیروزی بودیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)