مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات تیم “فورتونا دوسلدورف” آلمان شرکت کرد تا یک تیم برای بازی کردن پیدا کند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ این بازیکن 27 ساله به همراه هم‌تیمی‌اش محمد نصرتی به دلیل رفتار ناشایست در دیدار تیم‌های پرسپولیس و داماش گیلان به ترتیب 4 و 6 ماه از حضور در میدان منع شده‌اند و از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است.

 

 

وی پیش از این در تمرین تیم توئنته هلند حضور پیدا کرد اما نتوانست نظر سرمربی این تیم را جلب کند. وی همچنین در سال 2008 با تیم‌های استوتگارت و کارلسروهه آلمان تمرین کرد اما موفق به انعقاد قراردادی با این تیم‌ها نشد. بر پایه گزارش پرشن فوتبال، تیم فورتونا دوسلدورف در دسته دوم فوتبال آلمان شرکت دارد.

 

سرمربی دوسلدورف: قضاوت زود است،‌ باید شیث را در تمرینات دید

منابع خبری آلمان از حضور بازیکن پیشین پرسپولیس در تمرینات تیم فورتونا دوسلدورف از دسته دوم بوندس‌لیگا گزارش داده‌اند. یک سایت شهر دوسلدروف در گزارشی نوشت: عطش تیم دسته دومی فورتونا به بازیکنان آزمایشی بار دیگرآغاز شده است. روز گذشته شیث رضایی در تیم تحت رهبری نوربرت مایر، سرمربی فورتونا حاضر شد.

 

این نشریه سپس از قول ولف ورنر، مدیر ورزشی تیم گفت:‌ یکی از دوستان او را به ما معرفی کرده است و باید دید در تمرینات چه کار خواهد کرد.

 

 

سپس در ادامه این گزارش عنوان شده است: رضایی از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ با در نظر گرفتن یک فصل وقفه برای پرسپولیس که در کنار استقلال، بزرگترین باشگاه ایران است، بازی می‌کرد اکنون بدون تیم باشگاهی است.


*بیلد: بازیکن جنجالی ایران در تمرینات فورتونا
روزنامه بیلد آلمان نیز خبر حضور شیث رضایی در تمرینات آزمایشی تیم دسته دومی فورتونادوسلدروف را منتشر کرد.

 

این روزنامه در گزارش خود تصویری از صحنه خوشحال و رفتار غیر ورزشی شیث رضایی در بازی پرسپولیس – داماش گیلان که منجر به محرومیت او و محمد نصرتی شد، را به چاپ رساند و نوشت: نام این بازیکن را فقط یکسری کارشناسان می دانند اما یک رفتار شیث رضایی در کل دنیا انعکاس یافت!


کیکر ادامه داد: این بازیکن ایرانی که از روز گذشته در تمرینات آزمایشی با فورتونا است، کسی است که به خاطر حرکت بحث‌انگیزش کنار گذاشته شد.


 

این نشریه سپس به شرح جزییات رفتار این بازیکن در بازی با داماش گیلان در کنار محمد نصرتی پرداخت و نوشت: رضایی به خاطر شادی پس از گل،‌ به ۲۰ ماه محرومیت و پرداخت ۳۰ هزار دلار جریمه شد. اکنون باید پرسید آیا این بازیکن جنجالی عضو فورتونادوسلدروف می شود یا خیر.


 

این نشریه نیز از قول نوربرت مایر، سرمربی فورتونا چنین ذکر کرده است:‌ قضاوت در مورد او هنوز زود است. باید با آرامش منتظر بمانیم و در تمرینات او را ببینیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)