پرسپولیس به آرامش نیاز دارد نه شوک

مرجع خبری پرسپولیس : شایعه شد که شیث رضایی دوباره از پرسپولیس قهر کرده و حتی شنیده شد که دوباره او را از پرسپولیس کنار گذاشتند . علت این ماجرا عجیب غیبت او در تمرین یکشنبه بود که شیث با گفتن دلیل غیبتش بر تمام این شایعات خط می کشد:

 

*علت غیبت شایعه سازت در تمرین یکشنبه چه بود؟

مسائل شخصی بود باور کنید از علی دایی مرخصی گرفتم تا به امور شخصی بپردازم به همین خاطر نتوانستم در تمرینات شرکت کنم . نه قهری در کار بود نه اخراجی . البته همان روز به صورت اختصاصی تمرین کردم و روز دوشنبه هم بدون هیچ مشکلی در تمرینات گروهی حضور یافتم.

 

* فکر می کنی این پرسپولیس کی از بحران خارج می شود؟

بحرانی نیست که از آن خارج شویم دیگر دوست ندارم در مورد شرایط تیم صحبت کنم.

 

 

* چرا؟

هر اتفاقی رخ داده به گذشته تعلق دارد و نتایج رقم خورده را نمی توان با حرف زدن عوض کرد. باید به آینده نگاه کرد و برای اتفاقات بعدی آماده شد . به موفقیت پرسپولیس در ادامه کار اعتقاد کامل دارم و مطمئن باشید تیم به زودی به بالای جدول بر می گردد.

 

* یعنی این تیم به شوک احتیاجی ندارد؟

پرسپولیس فعلی تیم خوبی است و احتیاجی به شوک ندارد . برای رسیدن به اوج و پس گرفتن صدر جدول فقط به آرامش نیاز داریم . همین و بس . تعطیلات پیش رو هم فرصت خوبی است تا به آرامش روحی برسیم.

 

* از پیروزی سپاهان مقابل راه آهن در جام حذفی که دلخور نشدی؟

نه برای ما فرق نمی کند که با کدام تیم بازی کنیم . راه آهن و سپاهان برای پرسپولیس فرقی ندارد. البته بهتر شد که سپاهان بالا آمد چون حالا فرصت داریم در تهران و با حمایت تماشاگران پرسپولیس هم سپاهان را نقره داغ کنیم و هم انتقام خود را از آنان بگیریم . اگر سپاهان را ببریم 80 درصد راه قهرمانی را رفته ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)