کنفرانس خبری باشگاه پرسپولیس/8

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اظهار اميدواري كرد كه با بر طرف شدن كمبودها، اين تيم به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

شيث رضايي در نشست مطبوعاتي امروز پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا قبول داريد به لحاظ رفتاري تغيير كرده ايد گفت: از سال 87 تغييراتي در رفتارم ايجاد شده است. شايد خيلي‌ها منتظر بودند که من بعد از نيمکت نشيني اعتراض کنم اما براي دايي اسم فرقي نمي‌کند. به خاطر آبروي پرسپوليس، او بهترين‌ها را انتخاب مي کند. خوشحالم بعد از مساوي پرسپوليس اين همه انتقاد مي‌شود و اين نشان مي‌دهد ما به شخصيت تيمي رسيده‌ايم و اميدوارم تداوم داشته باشد.

 

رضايي درباره عملکرد خط دفاعي پرسپوليس هم گفت: ما سومين خط دفاع ليگ را داريم اما خوشحال نيستيم.

 

چون پرسپوليس هستيم و بايد بهترين باشيم. ما در اين چند سال آناليزور نداشتيم اما امسال هر هفته دو بار بازيهاي تيم را مي‌بينيم و دايي مسائل را گوشزد مي‌کند. ما براي بازيها برنامه داريم. کل تيم تلاش دارد تا هوادران را خوشحال کند. در اين فصل حتي مسابقاتي را كه هفته گذشته برگزار شده را مجددا نگاه مي‌كنيم و اشتباهات بازيكنان به آنها گوشزد مي‌شود و جايي كه لازم باشد به آنها تذكر داده مي‌شود.

 

رضايي با اشاره به اينكه براي هر مسابقه با برنامه وارد زمين مي‌شويم، عنوان كرد: در طول هفته براي بازي آينده برنامه داريم و بدون برنامه وارد زمين نمي‌شويم. روي نقاط ضعف و قوتمان در طول تمرينات كار مي‌كنيم و براي پيروزي در ديدارهاي آينده تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم. حتي بازي‌هاي گذشته تيم مقابل را 2 بار به صورت دسته جمعي نگاه مي‌كنيم.

رضايي تصريح كرد: دوست داريم در هر مسابقه با كسب هر 3 امتياز هواداران را خوشحال كنيم تا بتوانيم به بازي‌هاي سخت‌تر برسيم و اميدوارم اين روند تداوم داشته باشد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا از قرار گرفتن روي نيمكت نگران و ناراحت نمي‌شود، اظهار داشت: نمي‌خواهم كاري كنم كه دوباره وارد حاشيه شوم. بازيكنان فوتبال پول حرفه‌اي مي‌گيرند و بايد حرفه‌اي رفتار كنند. موفقيت پرسپوليس از هر چيزي مهم‌تر است، پس هر بازيكني كه در طول هفته آماده‌تر باشد و خوب تمرين كند در تركيب اصلي قرار مي‌گيرد.

رضايي با اشاره به واكنش رسانه‌ها به تساوي مقابل پاس همدان، عنوان كرد: خوشحالم كه به خاطر يك مساوي تمام روزنامه‌ها نوشتند كه چرا مساوي كرديم و نبايد اينطور مي‌شد. در اين چند سالي كه در پرسپوليس هستم حتي اگر در چند بازي پي‌درپي هم مي‌باختيم زياد مهم نبود، اما در همين ديدار كه تا دقيقه 90 پيروز بوديم و روي يك اتقاف مساوي كرديم همه مي‌گويند كه نبايد اينطور مي‌شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)