شاید سپهر هم به سپاهان نرسید
مرجع خبری پرسپولیس: پس از محروميت از حضور در تمرينات تيم اميد پرسپوليس حالا به نظر مي رسد علي دايي برنامه هاي جديدي براي شيث رضايي در نظر گرفته است.


با نظر مستقيم دايي از اين پس شيث رضايي بايد 3 روز در هفته در مجموعه درفشي فر بدنسازي كند. يكشنبه، سه شنبه و پنج شنبه سه روزي است كه دايي براي تمرينات بدنسازي شيث در نظر گرفته است.

 

با اين تفاسير دو برداشت مي توان از اين حركت دايي داشت، اينكه يا دايي چشم به بازگشت شيث به تركيب پرسپوليس دارد يا اينكه مي خواهد شيث را اذيت كند و صبح زود از خواب بيدارش كند.

 

شيث رضايي همراه با محمد رضا مولايي بايد اين 3 روز را در ورزشگاه درفشي فر بدنسازي كند.


گفتنی است؛ سپهر حیدری به احتمال زیاد به دلیل مصدومیت بازی فردای تیمش برابر سپاهانرا از دست خواهد داد. این در حالی است که سکوبرت مدافع جدید سرخپوشان هم چند روزی است به دلیل مصدومیت به طور انفرادی با دکتر زرینه پزشک تیم تمرین می کند.


علیرضا نورمحمدی مدافع سرخپوشان هم در بازی با مس به دلیل دریافت کارت قرمز نمی تواند سرخپوشان را در بازی فردا همراهی کندحمیدرضا علی عسگر هم تازه از سفر گوانگجو به دلیل همراهی تیم ملی امید برگشته است و احتمال حضورش در مقابل سپاهان بسیار کم است.

 

باید دید ایا دایی که چند بازیکن ثابت خود را در بازی مقابل سپاهان نخواهد داشت. به مدافع اخراجی خود یعنی شیث رضایی میدان خواهد داد یا نه؟

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)