مرجع خبری پرسپولیس : علی دایی و شیث رضایی دوشنبه بعد در دادگاه. این خبری بود که صبح روز بازی پرسپولیس با نفت آبادان رسانه ای شد.

 

شیث رضایی با شکایت از سرمربی تیمش توانسته برای او خیلی سریع برگه احضاریه بگیرد. مثل همیشه ماجرا یک چیز است: « تهمت و افتراء» اتفاقی که از سال ها قبل رایج بوده.

 

دایی شیث را به دلیل بی احترامی به تماشاگران در بازی پرسپولیس با زلینا در بازی های 6 جانبه امارات از پرسپولیس اخراج کرد و شیث هنوز به تهران نرسیده به سیم آخر زد و در گفت و گویی، هرچه خواست به دایی گفت.

 

این اولین بار نبود که دایی شیث را از تیمش اخراج می کرد. دایی و شیث اختلافات شان بر می گشت به دوره ای که دایی سال های پایانی فوتبالش را پشت سر می گذاشت. روز بازی پرسپولیس با سایپا که حرکت زشت شیث رضایی را در همان زمین بازی، علی دایی با تنبیه بدنی جبران کرد و جنجالی در لیگ به پا شد.

 

رضایی از همان موقع می دانست که دیگر هیچ وقت دل  دایی با او صاف نمی شود برای همین بود که وقتی خبر سرمربیگری دایی را در تیم ملی در رختکن ورزشگاه حافظیه شیراز و روز بازی با فجرسپاسی در اسفند ماه 1387 شنید به تمسخر کفشش را در گوشش گرفت و شروع کرد به حرف زدن با دایی: «علی آقا حالا من یک کاری کردم… آقا من دیگر تیم ملی را در خواب می بینم!» این را هم تیمی هایش آن روزها از حوادث رختکن تیمی می گفتند که آماده بود تا قطبی سرمربی تیم ملی شود اما جای او به دایی رسید.

 

روزها گذشتند تا دایی شد سرمربی پرسپولیس . او در همین یک سال و چند ماه، چتدباری با شیث به مشکل خورده بود. بعد از اردوی آلمان تیم در ابتدای فصل شیث جریمه شد. در دل بازی ها او کنار گذاشته شد و بعد به خواست مدیریت برگشت تا روز بازی با صبا. آن روز شایعه شد شیث در زمین و با هر گلی که می خورده شادی کرده است. چیزی که شیث در مصاحبه اش با سایت گل به آن اشاره کرده بود. این اتفاقات گذشتند تا نوبت به اردوی امارات رسید و دایی باری دیگر حکم به اخراج شیث رضایی داد.

 

اخراج شیث و مصاحبه او با پاسخی تند از سوی دایی مواجه شد. دایی در جواب گفت: «این آقا یک سری اطلاعات دروغ را مطرح کرده که باعث می شود دیگر هیچ وقت جایی در تیم هایم نداشته باشد. او را از تیم کنار گذاشتم چون به طرفداران تیم در دوبی حرف هایی زد که شرمم می آید آنها را بگویم.»

 

و شیث از دایی برای این جمله به دادسرای عمومی شکایت کرد. مدیر برنامه هایش هم بعد از این در مصاحبه ای ادعا کرد دایی باید پاسخگوی اتهامات به شیث باشدو دایی که خود بارها در مسائل مختلف با وکلایش پرونده های حقوقی تشکیل داده، از این موضوع استقبال کرد گفت: «اتفاقا عالی است. چون اوست که باید پاسخگوی اتهاماتش در مصاحبه علیه من در دادگاه باشد.»

 

حالا این دو دوشنبه صبح اولین جلسه رسیدگی به شکایت شان از هم را در مرحله دادرسی پشت سر می گذارند تا پرونده سیر حقوقی خود را طی کند. شکایتی که همین حالا شاید بتوان سرانجامش را حدس زد!

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)