رئیس هیات فوتبال استان تهران گفت: ما اجازه نخواهیم داد که تجارب تلخ در خصوص فوتبال تهران باز هم تکرار شود.

حبیب اله شیرازی درباره آخرین شرایط و وضعیت تیم نفت تهران اظهار داشت: دوستان ما در بندر انزلی نباید اصرار کنند که امتیاز نفت را بگیرند. خوشبختانه رییس فدراسیون  طی نامه ای رسما اعلام کرد که خروج نفت از تهران هرگز میسر نخواهد شد. من به عنوان رئیس هیات فوتبال استان تهران فکر می کنم که استان تهران با این هجم وسیع جمعیتی که دارد استحقاق داشتن 5 تیم در لیگ برتر را دارد.

وی گفت: باشگاه نفت تنها یک تیم فوتبال بزرگسالان نیست. بحث آکادمی و تیم های پایه این باشگاه نیز مطرح می باشد. ما به بحث سازندگی در غرب تهران و به خصوص منطقه تهرانسر را هم داریم.خوشبختانه تیم نفت مشتری تهرانی هم دارد و من امیدوارم که مرحله دوم برگزاری مزایده نیز به زودی انجام شود تا تکلیف این تیم مشخص شود.
رئیس هیات فوتبال استان تهران با توجه به باز شدن بحث انحلال کامل تیم پاس گفت: ما از گذشته ها باید درس بگیریم. تیم پاس قهرمان آسیا بود، اما امروز حتی در لیگ دو هم نمی تواند حضور داشته باشد و متاسفانه خبر انحلال این تیم به گوش می رسد. ما اجازه نخواهیم داد که تجارب تلخ در خصوص فوتبال تهران باز هم تکرار شود.
رئیس هیات فوتبال استان تهران در خصوص نقل و انتقالات سایر تیم ها نیز گفت: تا کنون از لیگ برتر تنها خسرو حیدری قراردادش را ثبت کرده. اما ما امسال با الگو برداری از نقل و انتقالات اروپا، دریچه نقل و انتقالات را تا هفته چهارم لیگ برتر هم باز خواهیم گذاشت. این اتفاق باعث خواهد شد تا از ورود بازیکنان بنجل خارجی به فوتبال ایران جلوگیری شود.
شیرازی در خاتمه نیز درخصوص رامین رضاییان و احتمال آزاد بودن او گفت: شنیدم که در قرارداد رامین رضاییان بندی وجود دارد که در صورت عدم تسویه حساب با این بازیکن در یک تاریخ معین، او بازیکن آزاد محسوب می شود. گنجاندن چنین بندی به عنوان یک امکان اضافه در قرارداد هر بازیکنی به لحاظ قانونی مشکلی ندارد و اگر رامین رضاییان نیز چنین بندی در قراردادش داشته باشد و باشگاه پرسپولیس نیز به این بند عمل نکرده باشد، می توان رامین رضاییان را بازیکن آزاد دانست و او می تواند با تیم جدیدیش مذاکره کرده و قرارداد ببندد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)