پرسپولیس نیوز : رئیس هیأت فوتبال استان تهران گفت: آلودگی هوا در وضعیت خطرناک قرار نداشت و مجبور بودیم بازی را برگزار کنیم.

حبیب‌الله شیرازی در پایان مسابقه پرسپولیس و گسترش در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری بازی در هوای آلوده گفت: هوای تهران در اکثر اوقات آلوده است و اگر بازی به تعویق می‌افتاد ما با مشکل مواجه می‌شدیم. طبق جدول کنترل کیفیت هوای تهران روز گذشته آلایندگی در درجه 143 بود و امروز در درجه 162، طبق همین جدول اگر درجه 301 باشد آلودگی در وضعیت خطرناک است و ما نباید بازی را برگزار کنیم اما امروز 162 بود و نصف درجه خطرناک بود و ما می‌توانستیم بازی را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما این گزارش را به داوران هم ابلاغ کردیم و داوران یک ساعت و نیم قبل از مسابقه می‌توانستند بازی را لغو کنند که داوران تصمیم گرفتند بازی برگزار شود.

وی در مورد اینکه آلودگی هوا کاملاً مشخص است و مقابل نورافکن‌ها هم شاهد این آلودگی هستیم، گفت: این مه قبل از بازی هم وجود داشت و نشانگر آن بود که می‌خواهد باران و برف بیاید. شرایط بدتر از این هم داشته‌ایم که در استان‌های دیگر مثل گیلان در زمین باتلاق بازی انجام شده است. سلیمانی ناظر بازی هم گفت که ملزم به برگزاری بازی هستیم به هر حال این هوا برای کسانی که مشکلات ریوی و قلبی داشتند ضرر داشته و برای من و شما هم خطرناک بوده اما مجبور بودیم بازی را برگزار کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)