مرجع خبری پرسپولیس : رييس هيات فوتبال استان تهران با بيان اين كه براي ديدار دوشنبه استقلال و پرسپوليس مانند همه داربي‌هاي گذشته برنامه‌ريزي شده است، گفت: به دليل احتمال بارندگي فكر مي‌كنيم استقبال شهرستاني‌ها كمتر از بازي‌هاي قبل باشد.

 

حبيب الله شيرازي، درباره ديدار دوشنبه استقلال و پرسپوليس در چارچوب جام «ولايت» اظهار كرد:

براي اين بازي مانند داربي‌هاي گذشته برنامه‌ريزي و پيش‌بيني‌هاي لازم صورت گرفته است و با شوراي تامين استان، يگان ويژه ، كادر پزشكي و اورژانس نيز هماهنگ شده است.

 

وي در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه چه تعداد تماشاگر را براي بازي فردا پيش‌بيني مي‌كنيد گفت: ما اميدوار هستيم كه ورزشگاه آزادي پر شود چون به هر حال اين بازي حساس است،‌ اما تنها مساله‌اي كه ممكن است استقبال تماشاگران را با مشكل روبرو كند، شرايط بد آب و هوايي است كه ممكن است باعث شود تماشاگراني كه از شهرهاي ديگر به تهران مي‌آيند با مشكل روبرو شوند. البته با توجه به احتمال بارندگي ممكن است، تهراني‌ها هم كمتر به ورزشگاه بيايند. بايد صبر كنيم و ببينيم در اين شرايط چند نفر به ورزشگاه خواهند آمد.

 

شيرازي همچنين گفت: بارش باران خللي در برگزاري بازي ايجاد نخواهد كرد و درخواست سرمربي استقلال براي عقب انداختن بازي نيز بي‌تاثير خواهد بود، چرا كه با نهادهاي ذيربط هماهنگ شده است و برنامه قابل تغيير نيست. از سوي ديگر مساله احترام گذاشتن به جام ولايت مطرح مي‌شود كه همين جا از پرويز مظلومي و حميد استيلي به دليل حاضر شدن با تركيبي مناسب برابر ناسيونال تشكر مي‌كنم.

 

رييس هيات فوتبال تهران در ادامه درباره جلسه اين هيات با مسئولان باشگاه ناسيونال كه شب گذشته براي تعيين ميزان مبلغ پرداختي به پاراگوئه‌اي‌ها تشيل شده بود، صحبت كرد، گفت: آن‌ها در جلسه توجيهاتي براي ما آوردند كه اسپانسرهاي جام را مجاب كرد كه پولي را كه در قرارداد مورد توافق قرار گرفته شده بود، به آن‌ها پرداخت كنند. بنابراين مسئولان باشگاه ناسيونال همان 150 هزار دلار توافق شده را تحويل گرفتند.

 

وي همچنين اظهار كرد: اسپانسرهاي جام پذيرفتند كه همه هزينه‌هاي جام را پرداخت كنند. آن‌ها همچنين گفته اند كه مبلغي را نيز به دو تيم پرسپوليس و استقلال پرداخت خواهد كرد تاازحضورشان در اين جام تقدير به عمل بيايد. همچنين پيش از شروع جام، سه كاپ طراحي شده است كه به هر يك از تيم‌هاي حاضر در جام اهدا خواهد شد.

 

وي ادامه داد: با توجه به اين كه تيم ناسيونال امشب (يكشنب) راهي كشور پاراگوئه خواهد شد، قصد داريم يكي از كاپ‌ها را بدون درج مقام چندمي به اين تيم اهدا كنيم، البته ممكن است مترجم اين تيم در ايران بماند تا پس از بازي فردا به عنوان تيم ناسيونال و مقام كسب شده‌شان را نيز روي كاپ درج كنيم و سپس تحويل‌شان دهيم.

 

شيرازي در ادامه با بيان اين كه ناسيونال پاراگوئه تحت هيچ شرايطي قهرمان جام «ولايت» نخواهد شد، افزود: اگر استقلال موفق شود با نتيجه‌ يك بر صفر، پرسپوليس را شكست دهد، هر سه تيم جام با يكديگر از نظر امتياز و تفاضل گل برابر مي‌شوند و با توجه به اين كه ناسيونال يكشنبه ايران را ترك مي‌كند، قهرماني را وقت اضافه و پنالتي تعيين خواهد كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)