پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌متاسفانه اصفهان برای ما مانند مثلث برمودا شده است.

سعید شیرینی درباره عملکرد پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن و حواشی‌های به وجود آمده، گفت: خوشبختانه پس از عملکرد خوبی که برابر تراکتورسازی داشتیم متاسفانه تیر دروازه و فشار در هفته اول به داوران دو امتیاز را از ما گرفت.

وی افزود: این‌ها هیچ مانعی برای توقف پرسپولیس نمی‌شود و در بازی‌های آینده بهتر و جذاب‌تر بازی خواهیم کرد. متاسفانه همیشه فشارها و برخی مسائل پیش‌آمده که سیستم داوری را علیه ما حساس کرده است.

شیرینی خاطرنشان کرد: همه صحنه مشکوک پنالتی را دیدند. من کارشناس نیستم که درباره آن صحنه نظر بدهم اما همه چیز را دوست دارم کارشناسان شفاف بیان کنند. ما به همه داوران احترام می‌گذاریم اما دوست نداریم که حق‌مان هم از بین برود. متاسفانه معمولا هفته اول مشکلاتی را برای پرسپولیس به وجود می‌آورند تا در هفته‌های بعدی فشارها روی این تیم باشد.

شیرینی در خصوص اتفاقات پیش آمده قبل از بازی با ذوب‌آهن نیز گفت: هر دفعه که به اصفهان می‌آییم برای ما اتفاقات عجیب و غریب می‌افتد. برایمان هم جای سؤال و معما است و نمی‌دانم چطور باید این را حل کنیم.

وی افزود: اصلا برای ما اصفهان و اتفاقاتش مانند مثلث برمودا شده، ما وقتی که به ورزشگاه فولادشهر رفتیم و خواستیم وارد رختکن شویم، ناگهان دود غلیظی بالای رختکن را گرفته بود که اگر داخل رختکن می‌شدیم و در بسته بود چه بسا کار به خفگی هم می‌کشید.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: می‌خواستیم ماجرا را توضیح دهیم اما هیچکسی نمی‌شنید همین موضوع تمرکز بچه‌ها و کادر فنی ما را به هم ریخت. دفعه پیش موضوع آب‌ها پیش آمد و این دفعه موضوع دود که الحمدلله مشکلی برای ما ایجاد نکرد. ولی مطمئن باشید دیگر آب و آتش و طوفان و سیل نمی‌تواند پرسپولیس را دچار مشکل کند. حق ما است دلایلش را بدانیم که علت چیست، ما دوست داریم بدانیم این مشکلات به خاطر ایرادات فنی است یا غیر فنی. امیدوارم که به این مسائل رسیدگی کنند.

سرپرست قرمزپوشان در مورد اتفاقات قبل از بازی در هتل علیه بنگر نیز گفت: متاسفانه دو اتفاق ناخوشایند دیگر برای ما در اصفهان افتاد. شب قبل از بازی یکسری طرفدار که خود را سپاهانی‌ می‌دانستند مقابل هتل ظاهر شدند و علیه بنگر حرف‌های بسیار رکیکی زدند. آنها 15 دقیقه دست از فحاشی برنمی‌داشتند تا حدی که اتاق‌های دیگر که در آن خانواده‌ها ساکن بودند از این کار تاسف می‌خوردند. البته بعد از پیگیری‌ها خوشبختانه نیروی انتظامی آمد و همه را متفرق کرد. ولی واقعا اتفاقات اصلا خوبی نبود. برای بازیکنی که سال‌ها در سپاهان زحمت کشیده است.

 

وی افزود: بعد از بازی نیز تعدادی افراد معلوم الحال که دو خودرو بودند و پرچم‌های زرد داشتند به سمت ما حمله‌ور شدند این اصلا اتفاقی نیست که برای اصفهان بیفتد و من امیدوارم نیروهای انتظامی همکاری‌های بیشتر با تیم‌های پرطرفدار در استان خود داشته باشند چون خدای ناکرده بعدها شاید اتفاقی بیفتد که دیگر نشود آن را جمع کرد. نمی‌دانم این اتفاقات اگر در تهران می‌افتاد چه کار می‌کردند و خودشان عکس‌العمل‌شان واقعا چه بود. من از فوتبال اصفهان می‌خواهم که به این موضوعات رسیدگی کنند چون تعدادی از هوادارانی که معلوم است با پرسپولیس مشکل دارند سعی می‌کنند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به هر طریقی که شده به پرسپولیس و بازیکنانش در اصفهان بی‌احترامی کنند که این اصلا خوب نیست. البته ما برای گفته‌هایمان مدارک لازم را داریم و قطعا شاید موضوعات را از طریق کمیته انضباطی پیگیری کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)