پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است اتفاقاتی که در بازی این تیم و سپاهان رخ داده باعث شده سرخپوشان متضرر شوند.

سعید شیرینی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس درباره صحبت یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چرا غلامرضا بهروان 3 روز زودتر عازم اصفهان شده و واکنش بهروان که گفته بود پرسپولیسی‌ها می‌خواهند باخت خودشان را توجیه کنند عنوان کرد: صحبت‌هایی که مطرح می‌شود را من انجام ندادم؛ فقط یک جمله را می‌گویم که مرتبه قبلی در اصفهان سرمان را با آب بریدند این بار بدون آب. نمی‌خواهم به ریز مسائل بپردازم فقط روی یک جمله تاکید دارم آن هم اینکه خدا کند همیشه سرمان را با آب ببرند.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این مسائل به چه صورت مطرح می‌شود فقط حرف ما این است که از انجام کارهای شائبه ساز در بازی‌های حساس اجتناب شود تا این مسائل پیش نیاید. تمام این اتفاقات در اصفهان افتاده و ما نمی‌خواهیم به تلافی داوری به نفع پرسپولیس باشد. پرسپولیس به این کارها نیازی ندارد و فقط باید به صورت ریشه‌ای به این مسائل پرداخته شود. باید برای حل این مسائل اراده‌ای باشد که فعلا نیست.

سرپرست تیم پرسپولیس با بیان اینکه در جریان صحبت‌های مطرح شده از سوی بهروان نیست گفت: امیدوارم اتفاقاتی که برای پرسپولیس در اصفهان افتاد انگیزه‌ای باشد تا دیگر این مسائل رخ ندهد. هر کاری که باعث ایجاد شائبه می‌شود نباید شود. تاکید می‌کنم در جریان این نیستم که آقای بهروان 3 روز زودتر به اصفهان سفر کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)